Gå til innhold

Totalt ubrukelig PC, trenger ny. Noen tips?

Anbefalte innlegg

hei for å si det sånn så er den bærbare pcen min helt totalt fuc*ed alle knappene på tastaturet er ødelagte, det er en stor ripe i skjermen og pcen slår seg av, av seg selv hver t 5. minutt. Er det noen som har et forslag åssen jeg kan få en ny pc uten å måtte betale en formue? Det er en dell XPS M1710 hvis det hjelper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ikke bare komme å kreve erstatning. Selger har rett til to avhjelpsforsøk av samme feilen. Når samme feil oppstår for 3.gang, kan man kreve ny pc/pengene tilbake.

Man må også reklamere innen rimelig tid etter feilen/mangelen har oppstått.

Lenke til kommentar

Ehm, tviler på at alle tastene på tastaturet blit ødelagte helt av seg selv, eller at det plutselig kommer en ripe i skjermen. Jeg tror du har vært for hard med maskinen din, og at du bør kjøpe deg ny.

Correct me if I'm wrong.

Det at den slår seg av kan komme som en følge av at du har behnadlet PC'en for hardt.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Litt vann gjør ingenting så lenge man ikke kortslutter noe. Brus derimot er jo klissete osv, så det er jo et herk å få i tastaturet.

Hvis man har en PC som er såppas herpa som denne høres ut til å være, så kan det være 1000 årsaker til rebootinga. Man kommer vel heller ikke langt med reklamasjon hvis det åpenbart er brukerfeil? (Ikke meningen å påstå at det er snakk om brukerfeil, men utfra opplysningene i første-post høres det ut som det i mine ører)

Lenke til kommentar

jeg har ikke behandlet pcen hardt, untatt den med ripen da:( den begynte bare å lade seg mindre og mindre etter hvert som tiden gikk, helt til den ikke kunne lade seg noe mer ;S så nå slår den seg av, av seg selv all the time

jeg har ikke behandlet pcen hardt, untatt den med ripen da:( den begynte bare å lade seg mindre og mindre etter hvert som tiden gikk, helt til den ikke kunne lade seg noe mer ;S så nå slår den seg av, av seg selv all the time

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til dette er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...