ekwathne Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei Skal en tur til Oslo neste helg og da skal vi på byen. Hvilke gode 18 års utesteder finns det der? Og hvordan er det på lørdagen, er det 20 år overalt da eller?, har hørt noe slikt. Mvh Ekwathne Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Etter Karl Johan er det 25 år og Pent antrekk for det meste I mine øyne så er Oslo en meget dårlig plass å dra på byen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det finnes ingen gode utesteder om du er under 20. Er du desperat og takler for høy musikk og drita tolvåringer kan du teste Møllers, rett ved Rockefeller. Eneste andre jeg kommer på er Varsava(?) sportspub, bula med billigst pils i hele oslo. Dette fører til MANGE gamle alkoholikere, men om en oppe eller ute merker en stort sett lite til de. Ellers tror jeg det er 18år i ukedagene på Ekspressen karaoke. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Ok, takk for tipsene, flere 18års utesteder i Oslo? Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det er alltids Gossip Room, Gabler og Stravinski (sp?). Disse stedene er grusomme, masse fulle fjortisser som tror de er så utrolige kule (les keege). Ganske så slitsomme folk å forholde seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå