hantimilon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Skal handle tv til mine foreldre. De har ikke tenkt å bruke så veldig mye penger på en TV da de kun bruker den til TV, noen få ganger DVD. Rundt en 6000kr. Noen som har noen tips til hva jeg skal kjøpe?? skal kjøpe fra butikk. Har kikket litt på Sony 37V4000 til bare 5995 Dette en god pris? har lest mye godt om denne tven Endret 6. juni 2009 av hantimilon Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kvifor ikkje frå internett? Me har kjøpt fleire Samsung fjernsyn frå Komplett, og er særdeles nøgde. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ja si det er vell bedre å forholde seg til butikk da, om det skulle være noen problemer. Hvilke tv'er har du handlet av samsung? Endret 5. juni 2009 av hantimilon Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja, eg har ikkje hatt problemer enno. Og dei er no ikkje så mykje betre i butikkane enn på Elkjøp. Forstår skepsisen din, den er sunn, men eg trur nok det går grett. Du kan jo returnere ting om det skulle oppstå trøbbel i samme grad som med vanleg butikk (berre at du må sende ..). Hugsar ikkje eksakte modellar, men har sikkert kjøpt 4-5 stykker. Samsung i 5-7000 kroners klassen. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 ok. ja sant det. er jo samme tvene. Noen som har noen tips om hvilken TV som er gode kjøp i 5000-7000 krs klassen? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I og med at foreldrene dine bruker tv'en til kun tv-titting og DVD en gang i blandt er vel plasma det heteste å kjøpe, men hvordan prisene kontra kvalitet er på ~40" vet jeg ikke. Det jeg derimot vet er at Samsung LE40A676 / 656 har gjort det svært godt i tester av blandt annet Lyd & Bilde, Dinside mm. 6995,- er jo ingen upris for en mer enn god nok 40" LCD til dine foreldre. Forskjellen på 656 og 676 er at 676 har innebygd Riks-TV tuner, såvidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 vet plasma hadde vært beste med farger og sortnivå. Men de har flere store vinduer rettet mot tven derfor hadde nok LCD vært det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå