RasmusKRiis Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Likte det nederste veldig godt Endret 7. juni 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Likte det nederste veldig gått Takk, men det er en bitte liten ting som jeg er missfornøyd med selv og det er at fokusen er ikke helt 100%, selv om det fortsatt er skarpt nok til at det er brukbart=) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Likte de jeg, men var et stort minus at jeg nå sitter og føler at de kravler på meg, og at hver eneste lille ting som berører kroppen min blir et ubehag: p Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 bildene var såpass kjedelige ja!? Men men, er jo noe å lære av det, får prøve å gjøre det mer interessant neste gang Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Fine bilder Likte det nederste veldig godt, edderkoppen ser nesten helt uskyldig ut der han sitter Eneste å pirke på der er fokus som du selv nevnte Litt OT: Hva slags dyr er den grønne krabaten? Natrich Endret 7. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Litt OT: Hva slags dyr er den grønne krabaten? Natrich en kneler Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg synes forøvrig at alle bilder av slike dyr skal ha en naturtro bakgrunn/omgivelse. Dette synes jeg ser ut som at du har tatt med insektene inn, og tatt bilde av dem i en softboks e.l. Spesielt på det første, som har en grå og kjedelig bakgrunn. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg synes forøvrig at alle bilder av slike dyr skal ha en naturtro bakgrunn/omgivelse. Dette synes jeg ser ut som at du har tatt med insektene inn, og tatt bilde av dem i en softboks e.l. Spesielt på det første, som har en grå og kjedelig bakgrunn. Er enig der, liker best å ta bilder av dyr ute i naturen!! Bilde av kneleren er tatt ute i naturen, men det andre bilde er derimot tatt inne ja Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 har enda et bilde av det samme kneleren her, slik at du kan se at bakgrunnen er naturlig: Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det der er muligens den minst ekle edderkoppen jeg har sett i hele mitt liv Kneleren ser ikke akkurat livsfarlig ut han heller. Den grå bakgrunnen var kanskje litt kjedelig, men den hvite syntes jeg ble veldig bra. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Det der er muligens den minst ekle edderkoppen jeg har sett i hele mitt liv Kneleren ser ikke akkurat livsfarlig ut han heller. Den grå bakgrunnen var kanskje litt kjedelig, men den hvite syntes jeg ble veldig bra. jah, hoppe edderkopper(salticidae) er veldig interessante og morsomme edderkopper Hvis noen er interesserte, så burde de lese denne artikkelen: http://www.freerepublic.com/focus/f-chat/1640513/posts Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I dag har jeg lært at en Portia labiata har 600 000 nevroner, god spatialforståelse og kan holde seg fokusert på byttet sitt i timesvis uten å se på det Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 I dag har jeg lært at en Portia labiata har 600 000 nevroner, god spatialforståelse og kan holde seg fokusert på byttet sitt i timesvis uten å se på det Flink gutt!!!! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 I dag har jeg lært at en Portia labiata har 600 000 nevroner, god spatialforståelse og kan holde seg fokusert på byttet sitt i timesvis uten å se på det +1 Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har ikke så mye å si om kneleren,men edderkoppen var rå! Med den eksponeringen og bruk av DOF,falt virkelig i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå