Antiloope Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Siden det er lenge siden jeg har hatt matte, og kanskje skal ha R1 til høsten, skal jeg regne litt i sommer for å henge med. Men nå skjønner jeg ikke systemet her. Jeg har skaffet en bok 1T, men må jeg i tillegg ha 2T før R1? Hvorfor er det to bøker og ikke 1 som er logisk før Vg2-matten som heter R1 (har fått med meg det). Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 1T er vg1-matte. R1 og 2T er vg2-matte. På vg2 kan du enten velge R1 eller 2T. Begge er en fortsettelse fra 1T-matten. Det vil si at det eneste du trenger for å kunne ta R1 er 1T. http://www.utdanningsdirektoratet.no/Artik...-andre-realfag/ Endret 5. juni 2009 av Hunterz Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Er vel T1, så R1 og R2. Idrettsfag og lignende, som ikke har mulighet til å velge realfag, fortsetter med T2. Edit:Hunterz kom før .. Endret 5. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Antiloope Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Aha,..... Heldigvis bare en bok likevel. Takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå