andreash Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei topic sier hva jeg lurer på, men litt mer info: Har Lian Li PC61USB, og i front der er det 2 USB porter. Hovedkortet mitt er et ASUS P4C800 Deluxe. Det er 8 USB porter hvorav det er 4 som sitter som standard i hovedkortet og mulighet for å putte på 4 ekstra USB porter med braketter. "Problemet" mitt er at jeg har lyst til å koble de 2 i front av kassa til hovedkortet. Problemet er at jeg ikke vet hvor de 9 kabelpluggene skal. Fant ikke noe i manualen til hverken Asus eller Lianli (Arket som fulgte med kassa). Har noen gjort dette før og i tilfelle HVOR kan jeg lese hvor hver plugg skal?? Tuuuuuuuuuuusen takk for all hjelp som strømmer på i løpet av dagen Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 lurer jeg litt på også, endte med att jeg teipa fast hele driten under hd tingen.. ga opp Lenke til kommentar
andreash Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Ingen som har noen forslag??? Er litt desperat her da Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Pinne oppsettet skal da stå i brukermanualen til hovedkortet? Har du lett på websiden til hk produsent? (asus?) Tok et søk på Google! Kan dette være til hjelp? : http://www.directron.com/installusb.html Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Etter hva jeg kan se på bildet i manualen (hvor de ikke har tatt seg bryet med å merke alt) er det to blå usb-lignende koblinger ved siden av pci-slotene. Men nå er jo dette sett ut i fra et litt dårlig bilde...... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå