Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vil emulere XP i Vista for å kjøre litt eldre spill iblandt. Forslag til hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Virtualbox kanskje. Prøvd kompatibilitetmodus i Vista? Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har du forsøkt den innebygde kompatibilitetsmodusen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ikke prøvd kompatibilitetsmodus. Ønsker å spille flere eldre spill, så det gjelder ikke et spesifikt spill eller program. Bør være noe jeg kan kjøre i fullscreen og tilegne plass så jeg kan installere diverse i XP. Men jeg ønsker ikke ny XP partisjon på HDD og dual-boot. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Microsoft sitt eiga Virtual PC gjer nok nytta. Kompitabilitetsmodus fungerer nok ikkje så frykteleg bra, men du kan no prøve. Snakker me type DOS-spel har du jo då óg DOSBox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå