zlav Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 akkurat koblet opp det jeg fikk fra bluecom når jeg bestilte 704/128kB/s by the book,men isdn telefon virker ikke?! hva kan vere galt Lenke til kommentar
hda Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 akkurat koblet opp det jeg fikk fra bluecom når jeg bestilte 704/128kB/s by the book,men isdn telefon virker ikke?! hva kan vere galt kjører adsl og isdn på samme kopper par? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 har du montert splitteren riktig? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 kjører adsl og isdn på samme kopper par? Ja Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 akkurat koblet opp det jeg fikk fra bluecom når jeg bestilte 704/128kB/s by the book,men isdn telefon virker ikke?! hva kan vere galt Lyser det to lamper på ISDN-boksen? Trippelsjekket at splitter er koblet rett samt prøvd med en annen kabel mellom splitter og ISDN-boks? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 En kompis fikk elekrikern til å montere adsln fra blucom, ente med at isdn boksen var urgammel og han hadde toastet boksen så de fikk ny. koble ut g se om begge linjer virker da Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Det kan jo være feil på splitteren. Hender ofte at kunder ikke får telefonen til å fungere pga. deffekt splitter (produksjonsfeil) Har vært borti det ofte som lærling i telecom i Bravida. Dette gjelder særlig Zyxel splittere. Vær 100 % sikker på at du har koplet det riktig før du melder feil da :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå