Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Call of duty 4, på vista 64 bit

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Call of duty 4 Modern warfare idag. nå har jeg akuratt installert spillet og skal til å spille, jeg spilte litt singleplayer først og det funker helt topp. men jeg når jeg skal launche multiplayer så kommer det en melding som sier

iw3mp.exe har sluttet å virke. Et problem første til at programmet sluttet å fungere som det skal. programmet vil bli lukket og du vil få beskjed om en løsning er tilgjengelig.

noen som har samme problemet,og vet hva jeg må gjøre for å fikse det?

takker for svar på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte Call of duty 4 Modern warfare idag. nå har jeg akuratt installert spillet og skal til å spille, jeg spilte litt singleplayer først og det funker helt topp. men jeg når jeg skal launche multiplayer så kommer det en melding som sier

iw3mp.exe har sluttet å virke. Et problem første til at programmet sluttet å fungere som det skal. programmet vil bli lukket og du vil få beskjed om en løsning er tilgjengelig.

noen som har samme problemet,og vet hva jeg må gjøre for å fikse det?

takker for svar på forhånd:)

Jeg hadde dette problemet også ;) Men det du må gjøre er og gå først inn i Kontrollpanel. Så trykker du på Maskinvare og Lyd. Deretter Lyd, også aktviverer du alle de lyd-greiene :p (også på inspilling)

Endret av EmilHen
Lenke til kommentar

jeg fiksa det nå.. jeg leste på noe forum og sånn at hvis man kobla i micen så skulle det funke, så jeg kobla i en mic og så nå funker det:)

men takk for svar uannsett.

og så må jeg si LOL. koble i en mic så funker spillet. hva er det for en bugga feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...