chris292 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kjøpte Call of duty 4 Modern warfare idag. nå har jeg akuratt installert spillet og skal til å spille, jeg spilte litt singleplayer først og det funker helt topp. men jeg når jeg skal launche multiplayer så kommer det en melding som sier iw3mp.exe har sluttet å virke. Et problem første til at programmet sluttet å fungere som det skal. programmet vil bli lukket og du vil få beskjed om en løsning er tilgjengelig. noen som har samme problemet,og vet hva jeg må gjøre for å fikse det? takker for svar på forhånd:) Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg kjøpte Call of duty 4 Modern warfare idag. nå har jeg akuratt installert spillet og skal til å spille, jeg spilte litt singleplayer først og det funker helt topp. men jeg når jeg skal launche multiplayer så kommer det en melding som sier iw3mp.exe har sluttet å virke. Et problem første til at programmet sluttet å fungere som det skal. programmet vil bli lukket og du vil få beskjed om en løsning er tilgjengelig. noen som har samme problemet,og vet hva jeg må gjøre for å fikse det? takker for svar på forhånd:) Jeg hadde dette problemet også Men det du må gjøre er og gå først inn i Kontrollpanel. Så trykker du på Maskinvare og Lyd. Deretter Lyd, også aktviverer du alle de lyd-greiene (også på inspilling) Endret 5. juni 2009 av EmilHen Lenke til kommentar
chris292 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 jeg fiksa det nå.. jeg leste på noe forum og sånn at hvis man kobla i micen så skulle det funke, så jeg kobla i en mic og så nå funker det:) men takk for svar uannsett. og så må jeg si LOL. koble i en mic så funker spillet. hva er det for en bugga feil? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan jo laste ned noen patcher til Call of Duty 4. Det kommet ut 7 patcher hvis jeg ikke tar feil. Du finner alle patchene på Gamershell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå