raider000 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei:D Jeg høyreklikker på høytaler-ikonet nede til høyre på min Pc xp. Og trykker "Åpne volumkontroll". Men så ser det ut som at boksen som skulle ha kommet opp flyr ut av skjermbilde, så jeg ikke kan justere noenting! Jeg avslutter prosessen og den flyr inn i skjermbilde og avsluttes. Jeg skal nemlig justere digitallyden til å være balansert midt i og ikke bare til den ene siden. Noen tips? Lenke til kommentar
jkarte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei:D Jeg høyreklikker på høytaler-ikonet nede til høyre på min Pc xp. Og trykker "Åpne volumkontroll". Men så ser det ut som at boksen som skulle ha kommet opp flyr ut av skjermbilde, så jeg ikke kan justere noenting! Jeg avslutter prosessen og den flyr inn i skjermbilde og avsluttes. Jeg skal nemlig justere digitallyden til å være balansert midt i og ikke bare til den ene siden. Noen tips? Ser ut som om din pc er konfigurert for 2 skjermer og at "boksen" blir åpnet i den sekundære skjermen. Har selv en plasma som er satt opp til sekundær skjerm og det hender ofte at jeg må slå den på for å finne igen "boksen". Dersom du ikke har en sekundær skjerm tilkoblet bør du skjekke innstillingene for skjermkortet, eller innstillinger for skjerm via kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå