Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg var på intervju i forige uke og fikk da beskjed om at de kanskje skulle ha kommet frem til en besluttning iløpet av denne uken. Ettersom behandleren min på nav skulle reise på ferie så ville hun ha meg til å ringe arbeidsgiveren å spør om jeg hadde fått jobben. Er det bare jeg som synes det er litt frekt/ "trenger seg på" når en ringer før perioden hvor de sa de kanskje skulle ha kommet til en beslutning, er over? Greit nokk om det er fredag og de sa de skulle ha et svar innen onsdag(samme uken), Men å ringe et par dager før den dagen de sa de kanskje skulle ha kommet til en beslutning blir jo litt feil Endret 5. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg ville ventet til etter fristen. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det at du ringer viser at du er intressert Kjør på. Spør ikke om du har fått jobben. Men om de har behandlet saken ferdig Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 enig med lanka... viser at du er interessert. men ring etter fristen kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå