Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av (cross) moped.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har litt lyst på en moped, den må kunne kjøres på veien, litt i skogen og litt fort. Jeg har sett på derbi, yamaha og mh og jeg lurer på hvilken moped som blir mest egnet til mitt bruk. Jeg har lite planer om trimming så en som går godt uten trim hadde vært fint. Si den dere anbefaler og hvorfor.

-Michael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har litt lyst på en moped, den må kunne kjøres på veien, litt i skogen og litt fort. Jeg har sett på derbi, yamaha og mh og jeg lurer på hvilken moped som blir mest egnet til mitt bruk. Jeg har lite planer om trimming så en som går godt uten trim hadde vært fint. Si den dere anbefaler og hvorfor.

-Michael

Hei. Jeg er også på jakt etter cross moped har sett på Derbi Senda, men hvet ikke hvilken . skal heller ikke trimme. :) se på typer av derbi senda

Endret av MMDH1602
Lenke til kommentar
siden du skal kjøre originalt er det derbi som er den beste for deg tror jeg. de går best originalt.

Tnhx. Det er den jeg har sett mest på.. Men blir ikke moped på en stund. Jeg knakk kragebeinet tvert av på lørdag så jeg kan ikke trene/ belaste høyrearmen tungt på 6 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...