Gå til innhold

Sjekk ut sketsjen min "Dobbeltliv"

katzon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var faktisk morsom!

Perfekt timing, har just vært i byen og irritert meg over rumenerne som tigger (er halvt rumensk selv, har bodd der, så er ikke rasisme... Men tiggerne kan lett få seg jobb, men tjener mer på å tigge)

Lenke til kommentar
Den var ganske artig! Og de som ga penger, var de "skuespillere" og hvis dem ikke var det, ga du pengene tilbake da?

De som ga penger var ikke skuespillere, og de fikk småpenger av oss til å legge i koppen... :)

Lenke til kommentar
har just vært i byen og irritert meg over rumenerne som tigger (er halvt rumensk selv, har bodd der, så er ikke rasisme...

Bra du nevner det, for dette hadde vært skikkelig rasisme om du ikke var halvt rumensk.

Arh, formulerte dårlig... Men er ikke sånn at jeg hater rumenere, er bare de som tigger...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha bra film, minner meg om den lille tigge "mafiaen" vi har i Kristiansand. De bor sammen ett litt stykke uten for byen med hus, tv og alt det tror til og med de har en bil (?) Så de tjener nok ganske bra på tiggingen. Utrolig hvordan de skaper seg..setter seg på plasser som det skal se ekstra sørgelig ut osv.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Haha bra film, minner meg om den lille tigge "mafiaen" vi har i Kristiansand. De bor sammen ett litt stykke uten for byen med hus, tv og alt det tror til og med de har en bil (?) Så de tjener nok ganske bra på tiggingen. Utrolig hvordan de skaper seg..setter seg på plasser som det skal se ekstra sørgelig ut osv.

Selvfølgelig tjener de bra... De kan lett få seg jobb, men de tjener bedre på tigging... Så derfor har de mer en nok penger til å resie til Norge for å tigge, i tillegg til å ha dyr fin bil og bosted og hele pakka...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...