Vi.Rus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Av alle andre så måtte jeg komme opp.. men men ... Tema: Naturlandskap og kulturlandskap i Norge Foredrag skal handle om: Verdifulle naturlandksap og kulturlandskap i Norge.. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke om ... Lofoten er en ide, men det er jo ingen info om det.. 4 setninger om hvor det ligger og at det er et fiskested.. =/ Kan noen hjelpemeg ? Endret 5. juni 2009 av MasterSony Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har nok heilt sikkert en lærebok om dette.. Hvis ikke, ta en tur bort til et biboltek, får alltid hjelp der:D Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Har det, var TOTALT forvirret, har kommet igang men har en god del å gjøre, sliter litt med å finne info om ulike landskap som jeg kan dra inn som eksempler Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis jeg ikke tar heilt feil... Så har Norge de 7 av 10 størrste fossfallene i verden. ( Jeg er ikke helt sikker på dette så du bør sjekke det opp ) Lenke til kommentar
Vi.Rus Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Hvis jeg ikke tar heilt feil... Så har Norge de 7 av 10 størrste fossfallene i verden. ( Jeg er ikke helt sikker på dette så du bør sjekke det opp ) ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå