Gå til innhold

Artikler som skaper inspirasjon og lærdom

Anbefalte innlegg

Selv er jeg veldig glad i å lese artikler som kan bidra til bedre bilder for min egen del. Dette er også en av grunnene til at jeg gjennom tiden har gått til innkjøp av fotoblader, da særlig britiske.

Heldigvis finnes det gratis-artikler, skrevet av erfarne fotografer, tilgjengelig på internett. Disse artiklene kan, og er i mange tilfeller, være minst like gode som de man kjøper i butikken.

I denne tråden ønsker jeg at alle som vet om en god og lærerik artikkel eller liknende, poster en link til den artikkelen. Skriv gjerne litt om hva som kan læres ved å lese artikkelen og hvem som har skrevet den.

Dersom denne tråden er unyttig, dårlig eller likner andre tråder på forumet, send meg gjerne en PM :)

Selv ønsker jeg at ikke masse diskusjon og "tørrprat" i denne tråden, men derimot mange linker til god og gratis erfaring!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg startet tråden, er det muligens på sin plass å åpne "ballet" :)

Landskap- og reisefotografen Andy Mumford, har en fin hjemmeside der det ligger flere fyldige artikler om forksjellige teknikker innen landskapsfotografering.

Her finner du blant annet artikler om lange eksponeringer, komposisjon og filter bruk...

Håper det faller i smak ;)

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...