BA1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei. Vurderer å kjøpe nytt videokamera. Ser at mange her på forumet anbefaler Sony TRV-33. Er det noen som har prøvd dette kameraet? Fint viss noen kunne dele erfaringene sine her... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg bestillte sony trv33 for lenge siden. Den har bare blitt utsatt hele tiden. Har ikke fått den enna. Jeg gir opp med å prøve å få tak i den. Folk sier at sony ikke satser på det kameraet. Helt tullete spør du meg Lenke til kommentar
dragon Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har også bestilt TRV33, men jeg vet enno ikke når jeg får den, Norge får visstnok kun et fåtall av dette kamera i første omgang, derfor er det ikke fult i butikken før i mai/juni. Jeg gleder meg som en unge til jeg får kameraet, den skal være brukervennlig og ellers meget bra kamera. Jeg stusset mellom TRV33 og Canon MV650i men valgte TRV33 sin da jeg av en eller annen grunn alltid lik Sony og kun hatt positive opplevelser med Sony. På nettbutikkene selges TRV33 til en billig penge, mye kamera for pengene mener jeg. Men som sagt, jeg har ikke fått kamera ennda, men jeg har store forventninger til den. Lenke til kommentar
2roll Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Folk sier at sony ikke satser på det kameraet. Helt tullete spør du meg Sony's satsningspolitikk er ikke så lett å bli klok på. Men man må huske at den legges opp lenge før ting slippes på markedet. Noen ganger bommer de grovt. Trøst deg med at de sikkert gremmes like mye over sin avgjørelse som du gjør. Generellt er sony sine kamera svært gjennomtenkte og gode. Fin ergonomi. De har vanligvis gode signal til støyforhold ved dårlig lys også. Her er det mye rart hos en del konkurrenter. Canon er jo også en seriøs aktør, men på videokamera har jeg alltid likt sony et lite hakk bedre. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har gitt opp trv33. Bestilte Canon mcx150i i dag fra eplekurven.no for 9.300kr. Jeg får videokameraet på Mandag :smile: Hørt at canon mvx150i er vedig bra, så jeg satser på den. Anders Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 trv33 best i test på dinside..... http://www.dinside.no/php/art.php?id=88744 Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 på tv2.no hjelper deg så er canon mcx150i best i test hva som er best da????????????? :o Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 ser at www.camcorderuser.com anbefaler TRV22/19 (som ihvertfall enda ikke har kommet til Norge) fremfor TRV33 i de fleste situasjoner, med unntak av stills. Tenkte bare jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 TRV 19 er komt til Norge. Har sjølv sett det på Expert Royrogers Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ursa: Det er feil, den sier at hvis du kun skal bruke videokamera for kun lett videobruk så er trv19 å anbefal, da den er billig og ikke har "avanserte" finesser, men hvis man skal ha med stillbilde og andre funksjoner så kan man like godt hoppe rett til TRV33, isteden for å kjøpe TRV22, TRV33, har bra videokvalitet samt bra stillbilde. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg ser at Telebutikken får inn 45 stk TRV33 i 16. mai. Regner med at disse forsvinner ganske fort. Fikk med meg at de fikk inn 2 stk rett etter påska, disse forsvant nærmest øyeblikkelig. Dette er vistnok et veldig populært kamera. Angående anbefaling av TRV22 så er det riktig som det her sies at dette kameraet har blitt anbefalt fremfor TRV33, noe av dette skyles at TRV22 har større lysfølsomhet enn TRV33, 5 mot 7 lux. CCD-chipen som brukes i TRV33 er også mindre enn den en finner i TRV22, dette skal gi et utslag på bildekvaliteten. Mange mener også at den ekstra oppløsninga som TRV33 tilbyr er unødvendig da bildene likevel skal vises på en TV og en TV har langt lavere oppløsning enn oppløsninga hos TRV33. Av den grunn sier mange at TRV22 blir et bedre kjøp, en kan spare noen kroner og heller legge ut noen kroner på linser og ekstra batteri. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hmmm, har ikke sett noe på telebutikken, vært innom mer eller mindre hver dag. Er det noen som vet om steder hvor det faktisk er mulig å få tak i dette? Står ubekreftet 2.6 på mpx Lenke til kommentar
dragon Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 på Elkjøp til kun 9995,- BILLIg-LØP-OG-KJØP Lenke til kommentar
sivni Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 på Elkjøp til kun 9995,- BILLIg-LØP-OG-KJØP 8995.- vel? Men uansett pussig at de ligger 2000,- over nettbutikkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå