Gå til innhold

Oppstartsproblem Hp pavilion dv6 1100

Anbefalte innlegg

Hei..

Som beskrevet har jeg ett lite problem med en hp dv6 1100..

Den ble kjøpt på elkjøp for ca en måned siden.. For ca 2 uker siden når jeg skulle ta den på, så merket jeg det. Når jeg tar på maskinen kommer jo Hp logoen opp. Så kommer det en hvitt strek i venstre hjørne etter Hp logoen.. den bare klikker mangen ganger.. det ser nesten ut som om hardisken klikker.. så det fører til at jeg må ta den av med knappen og på igjen. sånn kan jeg holde på opptil 3 ganger.. Vet noen hva problemet er?

Takker for svar...

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

Som beskrevet har jeg ett lite problem med en hp dv6 1100..

Den ble kjøpt på elkjøp for ca en måned siden.. For ca 2 uker siden når jeg skulle ta den på, så merket jeg det. Når jeg tar på maskinen kommer jo Hp logoen opp. Så kommer det en hvitt strek i venstre hjørne etter Hp logoen.. den bare klikker mangen ganger.. det ser nesten ut som om hardisken klikker.. så det fører til at jeg må ta den av med knappen og på igjen. sånn kan jeg holde på opptil 3 ganger.. Vet noen hva problemet er?

Takker for svar...

Det er vel egentlig likegyldig hva problemet er, det er en garantisak (med mindre du har behandlet PCn uforsvarlig). Setter en knapp på at harddisken har fått problemer, og at noen av sektorene er ødelagt. Kan også være RAMn, men det er Elkjøps problem. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...