Payton Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Har installert Virtual PC på en Windows XP SP 3 maskin. Problemet er at når jeg skriver i Guest OS'et (også XP SP3) så er det som jeg skulle holdt inne windows tasten hele tiden. F.eks. hvis jeg trykker m-tasten minimeres alle vinduer på host maskinen osv. Er det noen som har opplevd det samme? Endret 5. juni 2009 av Payton Lenke til kommentar
wsp Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har du installert Virtual Machine Additions? Lenke til kommentar
Payton Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Har du installert Virtual Machine Additions? Ja, trodde også først det kunne være problemet, men det hjalp ikke desverre. Jeg lurer på om det kan ha noe med Virtua Win Desktop Manager å gjøre. Alt fungerer helt fint til jeg switcher desktop, og da oppstår problemet jeg har beskrevet. Endret 5. juni 2009 av Payton Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det problemet hadde jeg og når jeg var på kurs og vi brukte VirtualPC. Jeg har en mistanke om at det skyldes norsk tastatur, uten at jeg er helt sikker på det. Prøv å forandre til engelsk, de fleste tastene virker fordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå