Norcane Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har audigy 2. Hvilket er det råeste surroundanlegget til dette lydkortet? Skal også brukes til fest så muligheten for å spille høyt og med skikkelig bass skal være tilstede. Maks pris ca1500-4000 Det er jo ett hav å velge imellom!! Håpefull Lenke til kommentar
dash Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette er jo bra: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=992...lAction=details Har selv den som er et hakk billigere. Lenke til kommentar
_Marius_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ville vurdert klipsch. Kanskje litt dyrt men..... http://www.oslohificenter.no/prod/sp/pcsp/kl_pc.html Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Klipsch! Har et selv og det spiller ganske så bra HØYT spiller det også med crystal clear sound! Anbefales Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ville ikke kjøpt Logitech z-680 om du har Audigy2. Audigy kortet har ikke standard digital plugg ut. (coaxial eller optisk) Du må da bruke de analoge utgangene. Jeg fikk ikke utnyttet senterhøytaleren skikkelig på mitt oppsett, men når jeg byttet til et Nforce2 hk med Optisk utgang funket det mye bedre, og lyden blir som den skal. Til Creative lydkort anbefaler jeg Creative høytalere, Megaworks serien skulle gi deg masse lyd og vil funger supert sammen med Audigy2 kortet. Og prisen er vel akseptabel. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Cid Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Klipch, helt uten tvil! Ta like godt i litt og kjøp 5.1 pakka, UOVERTRUFFEN pc pakke i sin klasse, utklasset all motstand i test. Mener jeg har sett den til rett over 4K. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 klipch skal visstnok være utrolig bra. Vant en suveren seier i pcpro når det gjaldt lydkvalitet (4.1 modellen) Har du pengene så go for it Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvis ikke, gå for MegaWorks550. Det spiller HØYT. Har ikke hørt Klipsch, men har lyst på et.... Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Takker for alle svar . Lurer også litt på om jeg skal bytte lydkort da jeg ikke blir kvitt de J.... ulyden. Har sett på flere, stemmer det at terratec er bedre enn audigy dere som har peiling på dette! Som sagt brukes pc til spill og musikk! Frister ganske mye det klipsch surround. hmmm Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har du penger er nok Klipsch ProMedia 5.1 det beste, men om du ikke har lyst å slenge x antall høvdinger på bordet så kan jo Z-680 vere et alternativ Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ville ikke kjøpt Logitech z-680 om du har Audigy2. Audigy kortet har ikke standard digital plugg ut. (coaxial eller optisk) Du må da bruke de analoge utgangene. Hæ? Hva har skjedd med digitalutgangene til Audigu2 da? Har nissene spist dem? Og i såfall: hvorfor skulle det bety at han ikke bør kjøpe et høyttalersett som har innebygd D/A og surrounddekoder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Et enkelt spørsmål med et enklere svar: 5.1 Digital Dream Multimedia System Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 FooKer skrev: Ville ikke kjøpt Logitech z-680 om du har Audigy2. Audigy kortet har ikke standard digital plugg ut. (coaxial eller optisk) Du må da bruke de analoge utgangene. Hæ? Hva har skjedd med digitalutgangene til Audigu2 da? Har nissene spist dem? Og i såfall: hvorfor skulle det bety at han ikke bør kjøpe et høyttalersett som har innebygd D/A og surrounddekoder? Det er ikke en standard spdif utgang på Audigy kortet, du må bruke en minijack til stereo overgang og ha en kabel med stereo i ene enden og en coaxial plugg i andre enden. Det skal funke, har ikke prøvd det selv, men har tenkt å teste det selv. Syns det er dårlig av Creative at de ikke kan ha en spdif (coaxial eller optisk) utgang på kortene sine, men det er vel for at kunder skal kjøpe Creative høytalere også... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har en kammerat med Audigy og Megaworks 550THX og jeg har Audigy2 og Klipsch 5.1, jeg må bar esi at det er et hav av forskjell, de kan spille ca like høyt.. selv om ingen av oss har turt å sette det på fullt. I Musikk hører man at Klipsch har bedre dynamikk, og en kjappere bassrespeons... I filmer er den største forskjellen her er det et hav imellom... I spill hører man nærmest ikke no forskjell... MegaWorks er jo omtrent dobbelt så billig.. har du ikke peng til ProMedia 5.1 så gå for 550THX det er et MEGET bra anlegg det å! Lenke til kommentar
Norcane Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Mega bra holm. Hva er det som er så forskjell på film mellom de to holm? Er det stor forskjell? Jeg har leita en stund uten å finne noen nettsteder som har klipsch pro media 5.1 eller digital drream. Noen som vet hvor? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Asso, Klipsch har en bedre senterhøyttaler. Subben på Klipsch har dual 8" mens 550 har single 8" Sattelittene på klipsch har horn og gir en renere klarere lyd. Det er som et greit hjemmekinoanlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå