Gå til innhold

Juletråden 2009 - Alt som har med jul å gjøre!


Sameboe

Juleundersøkelse  

65 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått mandelen i grøten?

    • Ja, flere ganger!
      35
    • Ja, men kun en gang...
      13
    • Nei, har jeg aldri fått :(
      9
    • Vi spiser ikke julegrøt
      7
    • Feirer ikke jul!
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel.. Det er eigentleg hovudmålet mitt :). Men har ei vane for å skrive bokmål her på forumet og liknande..

this is the cancer that is killing /b/ nynorsk

 

men så kjekt at du vender tilbake, då :wee:

 

also: på torsdag er det bare 10 veker til! :D :D :grin:

 

Bokmål is the cancer that is killing my nynorsk grammar.

Blir nesten hjernevaska etter ei feire med diskusjon.no, nesten so eg ikkje vil ha tilbake (ny)norsk-stilen me skreiv forrige onsdag...

 

 

Eurospar hadde fått inn julebrus idag :xmas: Smakte heilt herleg, som vanleg:D

Lenke til kommentar

Elsker jula :love: Tid med familien,all den gode maten osv.

 

1. Gleder du deg til jul? JAAAAAAAAA!!!!!

2. Hva ønsker du deg til jul? hehe blir vel filmer som vanlig. Ikke myke pakker hvertfall!

3. Hva spiser du rundt juletider? Pepperkaker,mandariner,pinnekjøtt,grøt og marsjipan griser.

4. Hvilken adventkalender har du? Pleier og kjøpe og butikken.

5.Hva ønsker du som julekalender på TV i år? Nrk: Jul i skomakergata tv2: Olsenbanden eller vazelina

6. Hva er din favorittjulefilm? Å. Den blir vanskelig. men favoritten må vel bli Home alone etterfulg av: Home alone 2,Christmas vacation,flåklypa,jingle all the way,Solan, Ludvig og Gurin med reverompa og mange andre.

Og selfølgelig alle disney klassikerne. Alt som Donald osv. Elsk :love:

7. Hvilken julesang gir deg julestemning? Happy Xmas,let it snow,Last christmas,en stjerne skinner i natt og mange andre.

8. Hvilket julegodt er best? hm er ikke helt sikker. Må nesten bli jule sokken min det.

9. Pinnekjøtt eller ribbe? Pinnekjøtt!

Lenke til kommentar
Yay. Rema har fått inn Grans Julebrus på glassflaske. Hadde det bare vært Aass. Noen som vet om Aass legger julebrus på glassflaske?

Det gjør de! Har bare ikke sluppet ut brusen enda ;)

Bah -.- Irriterende at jeg bor i Stavanger da. Får se om jeg får tak i noe noen andre steder da...

Lenke til kommentar
Yay. Rema har fått inn Grans Julebrus på glassflaske. Hadde det bare vært Aass. Noen som vet om Aass legger julebrus på glassflaske?

Det gjør de! Har bare ikke sluppet ut brusen enda ;)

Bah -.- Irriterende at jeg bor i Stavanger da. Får se om jeg får tak i noe noen andre steder da...

bur du i stavanger?! :D yay

Lenke til kommentar
Yay. Rema har fått inn Grans Julebrus på glassflaske. Hadde det bare vært Aass. Noen som vet om Aass legger julebrus på glassflaske?

Det gjør de! Har bare ikke sluppet ut brusen enda ;)

Bah -.- Irriterende at jeg bor i Stavanger da. Får se om jeg får tak i noe noen andre steder da...

bur du i stavanger?! :D yay

Woops....Der sa jeg litt for mye :ph34r:

 

:p

Lenke til kommentar
Kommer tidligere og tidligere for hvert år. Ikke lenge til den blir en helårsbrus :p

 

Trist at de begynner så tidlig med julebrus. Jul er desember, ikke oktober og november. Pleier alltid å vendte til desember før jeg drikker julebrus. Å drikke julebrus når det ikke er desember blir som å steike en grandis, kjøpe iskald drikke og så sette på en film midt på dagen! Blir bare feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...