Gå til innhold

Juletråden 2009 - Alt som har med jul å gjøre!


Sameboe

Juleundersøkelse  

65 stemmer

  1. 1. Har du noen gang fått mandelen i grøten?

    • Ja, flere ganger!
      35
    • Ja, men kun en gang...
      13
    • Nei, har jeg aldri fått :(
      9
    • Vi spiser ikke julegrøt
      7
    • Feirer ikke jul!
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder du deg til jul? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hva ønsker du deg til jul? Snill gubbe,golden rettriver valp,kattepus,ikea gavekort og leglighet

Hva spiser du rundt juletider? Alt bort sett fra ribbe. Men da er man i tielgg drit lei mat etter jul og LERUM JULEBRUS :love:

Hvilken adventkalender har du? 10 kr dritt, men skal mekke hjemmelaget til gubben min(hadde bare han vært like romantisk tilbake)

Hva ønsker du som julekalender på TV i år? Jul i skomakergata....BRENN blåfjell...brenn!!! er ikke noe som heter blå nisser...dere ødlegger jula...fyyy

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Gleder du deg til jul? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA x100

Hva ønsker du deg til jul? Hyggelige mennesker rundt meg, masse sjokolade, masse julebrus og godteri generelt! :D

Hva spiser du rundt juletider? Ribbe, pizza, taco, pinnekjøtt, kylling etc.

Hvilken adventkalender har du? Har sjelden det, men tror jeg skal kjøpe Kinder Maxi-julekalender i år!

Hva ønsker du som julekalender på TV i år? Klarer aldri å følge med på det uansett, så i don't care!

 

ÅÅH, gleder meg bare til å spise sjokolade og drikke julebrus i jula nå jeg!!

 

Men er jo over en og en halv måned til desember! :(

Endret av Skjelbred15
Lenke til kommentar
Hva ønsker du som julekalender på TV i år? Jul i skomakergata....BRENN blåfjell...brenn!!!

:cry: neheei, blåfjell er herlegt, samt er jul i skomakergata. However, blåfjell er best.

 

Og for dykk som vil ha jul i svingen: kor gamle er dykk egentleg?

 

Jul i svingen<blåfjell og skomakergata.

 

Eg synast skomakergata er best, blåfjell blir kanskje litt kjedeleg den 5. gongen...

Jul i skomakergata derimot, har eg berre sett 1-2 gongar, men den første gongen var eg så liten at eg ikkje huskar det.

Kjenner eg gler meg grusomt til julebrus ja :D julebrus FTW :) julebrus på glasfalske er best, den på plastfalske smakar bæsj :S

Lenke til kommentar

Dere tar alle feil. CB Julebrus er i en klasse for seg selv.

 

Gleder du deg til jul? JA!

Hva ønsker du deg til jul? Ny DVD-hylle, diverse dvder og cder, det nye Mario spillet til DS, og masse mer som jeg ikke kommer på.

Hva spiser du rundt juletider? Ribbe og medisterkaker :love:

Hvilken adventkalender har du? Satser på at pappa fikser en Smartieskalender i år. Jeg må dog innrømme at jeg savner de gode, gamle 10 kroners-kalenderne...

Hva ønsker du som julekalender på TV i år? Det ultimate ville ha vært Jul I Blåfjell, Vazelina Hjulkalender og Nissene på Låven.

 

Legger til noen nye spørsmål:

 

Hva er din favorittjulefilm?

Hvilken julesang gir deg julestemning?

Hvilket julegodt er best?

Pinnekjøtt eller ribbe?

 

Er veldig spent på resultatene på det siste spørsmålet. Husker at det var utrolig jevnt i fjor. Hva med å slenge opp en poll i år også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...