fox Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvem har vært lengst i den øverste divisjon? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sammenhengende eller totalt? Sammenhengende er det vel Arsenal, men totalt tror jeg det er Everton. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 sammenhengende, så du har rett der Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Tobbes tur! Sleng ut et spørsmål Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Å faen, glemte det helt! Hvem har scoret flest mål i den engelske toppdivisjonen på én enkelt sesong? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei. Husk at det er den engelske toppdivisjonen, ikke bare PL. Her er et hint: Han spilte for Everton. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 William ralph Dean? (Dixie dean) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Aaaallright. Kanskje vanskelig, Hvem ble hentet til Liverpool en uke før 18-årsdagen sin i -79,og tok etterhvert over draktnr. til en ti år eldre legende? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Aaaallright. Kanskje vanskelig, Hvem ble hentet til Liverpool en uke før 18-årsdagen sin i -79,og tok etterhvert over draktnr. til en ti år eldre legende? Ronnie Whelan Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Whelan stemmer. Da var det min tur til å stille et spørsmål Hvem ble den første spilleren siden andre verdenskrig til å være kaptein for både egelske og skotske cupvinnere? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Martin Buchan Det stemmer Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Siden ingen har stilt et nytt spørsmål ennå, slenger jeg ut et spørsmål som kanskje kan være litt vanskelig for noen. Hvem er dette østerrikske talentet? Endret 12. juni 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Siden ingen har stilt et nytt spørsmål ennå, slenger jeg ut et spørsmål som kanskje kan være litt vanskelig for noen. Hvem er dette østerrikske talentet? Du kan jo ikke bare slenge ut et nytt spørsmål 10 minutter etter at svaret er bekreftet riktig. I tillegg er ikke klokka blitt 7 en gang, kan ikke forvente at KRISS er opp da for å legge ut nytt spørsmål Uansett, svaret på spørsmålet ditt er Veli Kavlak. Endret 12. juni 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå