Spartan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) En rød Astra med et stativ og masse kameraer på toppen suste forbi meg i dag på vei til jobb. Regner med at jeg og alle andre som kan fotografert snart kan se seg selv på disse gatebildene Google lager Endret 5. juni 2009 av Spartan Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg så en New Beetle meg Google-logo og kamera på taket for en fire ukers tid siden. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Venter på avisoverskrifter... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 En rød Astra med et stativ og masse kameraer på toppen suste forbi meg i dag på vei til jobb. Regner med at jeg og alle andre som kan fotografert snart kan se seg selv på disse gatebildene Google lager Fjes og sånt blir sensurert da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er vel langt flere enn en bil? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Og det kommer til å ta tiiiid før den dukker opp. Tror vel Canada dukket opp vel ett år etter de fotograferte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå