MSg Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fant igjen et bilde jeg tok for en stund siden jeg tenkte jeg ville høre hva folk tenkte om. Vel, go nuts; Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Stilig bilde! Bra motiv, og godt fanget. Særlig likte jeg den dramatiske effekten, fra himmelen). Jeg har egentlig ikke så mye å sette fingeren på, men jeg syns at det er for høy kontrast. Enden av stolpen forsvinner ut i ingenting liksom. Jeg klarer ikke helt å se overgangen. Lenke til kommentar
Monkinaut Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vedlig stemningsfult! Men det kunne kanskje har vært litt mer detaljer i de mørkeste partiene. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Takk for det. Bildet er tatt med en Nikon D200 mener jeg å huske. Er som sagt et litt gammelt bilde, så husker ikke. Mulig det var Nikon D70. 18-70 objektivet hvertfall. Litt enig med det med overgangen på det mørket, ,men det ble gjort slik for å få frem de hvite kjeramikksakene litt; som jeg ser også er litt for mørke :b Men takk for tilbakemeldinger =) Jeg liker veldig godt slike bilder, tar for det meste slike om dagen. Skal legge ut noen flere jeg tok på Svalbard for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Takk for det. Bildet er tatt med en Nikon D200 mener jeg å huske. Er som sagt et litt gammelt bilde, så husker ikke. Mulig det var Nikon D70. 18-70 objektivet hvertfall. Er du usikker, kan du sjekke EXIF-dataene. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Ah, stemmer det. På den perioden hadde jeg begge, og husket ikke hvilket jeg brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå