unik42 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Valve løftet på sløret og delte ut masse info om Left 4 Dead 2. Les mer Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 fy søren...Valve har blitt et skikkelig møkkaselskap....først dette med Euro/Dollar på Steam og nå spyr de ut oppfølgere som om de er EA. Takk for at jeg kastet vekk 300 spenn på et spill som hadde 1 års levetid! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 hmmm... Hvorfor er da lanseringsdatoen fra Valve på steam 17 nov? Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Gleder meg til vanskeligere spill Kjøper uansett! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tja får vi anti tank skyts som AT-4 denne gangen og en M249 så er vi berget i allefall. Alt for få leketøy som bruker ammunisjon faktisk, men bra at man faktisk kan modifisere noen våpen til å fungere litt annerledes da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) -- Endret 3. mai 2018 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kult at det blir litt mere som Mac Gyver på crack, men det er vel ikke noe av dette nye som de ikke kunne klemt inn i en expansion? Alt av grafikk og fysikk engings er vel helt likt som 1? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kult at det blir litt mere som Mac Gyver på crack, men det er vel ikke noe av dette nye som de ikke kunne klemt inn i en expansion? Alt av grafikk og fysikk engings er vel helt likt som 1? Vet i allefall at drepefysikken får en oppgradering, så du kan skyte bort deler o.l uten at zombien dør, men jeg har ikke greie på sånn så vet ikke om de kunn skvisa det inn i en update, men det er jo ikke alle som kanskje ville likt forandringene da. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Takk for at jeg kastet vekk 300 spenn på et spill som hadde 1 års levetid! 1 års levetid er jo nokså lenge da... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ikke at left 4 dead abre falt død om fordi det kom en 2'er ut heller da... men det er nok nytt til og være et eget spill, men det kommer for tidlig slik at man føler det heller skulle vært en expansion. "Sunlight expansion pack" Lenke til kommentar
Frostie Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Synes de egentlig kunne funnet på et litt bedre navn for det andre spillet ... Veit det bare er snikksnakk og ikke viktig i det hele tatt, men hadde ikke Left 2 Die vært et litt kult navn? Ja, kanskje man går litt vekk fra serienavnet og det som gjør at man kjenner igjen spillet, men folk er vel såpass oppegående at de hadde skjønt det kanskje? Left for Dead 2 blir liksom litt... tja... mye tall? xD Sorry om noen andre kom på navnet før meg, eller noe .. Leste ikke gjennom tråden før jeg postet. Frostie Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Satan Valve bare gjer å gjer, og vi kjøper og kjøper! Valve <3 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Der kom riktig måned på plass gitt =) Men jeg vet en del er sure for den dollar/euro delen av Valve. Men slik er verden. GamersGate gjore det samme før det sjedde på Steam. Men jeg liker Steam. Og har tatt Steam til mitt hjerte. Det jeg undres over er at de fortsjatt kan selge spill til nesten fullpris når de kan kjøpes i Norge/England/USA for en tiendel av prisen. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tja... Hva skal vi si om dette da? Det er ikke likt Valve å gi ut oppfølgere med så kort mellomrom (eller oppfølgere i det hele tatt, med unntak av Half-Life). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er faktisk usikker på om jeg er så særlig glad for denne oppfølgeren.. Er jo en stund siden jeg spilte L4D sist, men har det kommet så grassalt mye nytt av oppdateringer og slikt til konsollversjonen noe de lovte? F.eks den patchen som kom til PC? Jau jau, time will show som det sies. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Teit at de ikke slipper dette på PS3 for L4D solgte elendig på 360 i Europa. Hadde det kommet ut på PS3 her ville det solgt veldig godt. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 valve kunen godt ha venta lenger med left 4 dead 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Teit at de ikke slipper dette på PS3 for L4D solgte elendig på 360 i Europa. Hadde det kommet ut på PS3 her ville det solgt veldig godt. Og dette vet du med skråsikkerhet, fordi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg