ull50kk Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hei! Eg har ein gammal gitar(min første) liggande og vil gjære noko spesielt med den. Dette blir mitt første custom gitar prosjekt så eg skal gjere det ganske eneklt. Det eg har tenkt til er rett å slett berre kjøpe ein såkalt gitar decal, eit "klistermerke" som dekker heile kroppen på gitaren, og evt. hive på nokon fret dots osv. Gitaren er ein Squier Showmaster med ein svart strat kropp. Det eg treng hjelp til er å finne ein butikk der du kan kjøpe alt dette nemnt ovenfor og evt. litt meir. Forløpig har eg berre funnet gitar hardware, bodies, necks. Altso råmatriale. Takker for alle svar Endret 5. juni 2009 av ull50kk Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vet bare hvor man kan få tak i såkalte Fret-Inlays. Gitar dekaler finner du nok bare på Amerikanske butikker. Forøvrig synes jeg en stiligere mod er å bruke gjennomsiktig plekterplate og ha en motiv under denne for å få et motiv på plekterplaten. Lenke til kommentar
sveisar Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 gitarist.no har vell det meste. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Vet bare hvor man kan få tak i såkalte Fret-Inlays. Gitar dekaler finner du nok bare på Amerikanske butikker. Forøvrig synes jeg en stiligere mod er å bruke gjennomsiktig plekterplate og ha en motiv under denne for å få et motiv på plekterplaten. Den var ikkje dum! Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå