cyclo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hunden Paddy brukte luktesansen og avslørte et varehus med 35 000 piratkopierte DVD-filmer i Malaysia. Les mer Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hunder er noen fantastiske dyr. Jeg tror vi i framtiden vil få enda flere spesialtrente hunder. Virker som de kan trenes til å lukte seg fram til det meste . At slike store kopieringshaller blir stengt ned gjør meg fint lite Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er jo faktisk her problemet ligger. At de lager fysiske kopier som de selger. Man får ofte fullverdige produkter med cover og hele pakka, og da er det hvertfall ikke noen grunn til å kjøpe ekte vare. Digitalt er det ganske kjedelig å ha en film, så da er det lettere at man kjøper. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Dette er jo ikkje "pirater" i den formen som me helst støter på her i Norge og vesten. Dette er vanlige kriminelle som eg skjønner veldig godt at dei satser på å huke fatt i. Det som gjer meg grinete er når dei sammenligner desse to og kaller dei like farlige. Hehe, farlige *ler* Endret 5. juni 2009 av Morghus Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Snart kommer det vel hunder som kan lukte hva som er i hardisker. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Blir ikke dette Pirathellere? Eller Pirateselgere? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Agurknyheter som dette hører hjemme på Itavisen.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå kan vel trolig hunden ikke merke forskjell på om innholdet på platene er piratkopiert eller lovlig, men konsentrasjoner av plater. Men hunder kan være nyttige dyr ja. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nå kan vel trolig hunden ikke merke forskjell på om innholdet på platene er piratkopiert eller lovlig, men konsentrasjoner av plater. Men hunder kan være nyttige dyr ja. tviler på at en privatperson har 35 000 dvder i hylla. ser stor forskjell på et shabby lager enn en fabrikk også. men ja, er vel det den lukter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lurer på når det kommer en DVD-sniffende hund ved navn Jon... Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) At hunder har god luktesans er det ikke tvil om men dette har jeg ingen tro på. De har fått et tips og tok hunden med seg. Endret 5. juni 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tenk hvis den bikkja heller ble trent til å lukte narkotika e.l.. Snakk om å kaste bort det som kunne ha vært et fantastisk verktøy i kampen mot narkotika. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Tenk hvis den bikkja heller ble trent til å lukte narkotika e.l.. Snakk om å kaste bort det som kunne ha vært et fantastisk verktøy i kampen mot narkotika. Det finnes da allerede flere tusen narkobikkjer ! Denne er trent opp til noe annet .så vanskelig å svelge ? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sist jeg kjøpte spill var det en pirat kopi, cdon.on Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sniffet seg frem til 35 000 piratkopier Paddy er trent til å lukte seg frem til kjemikaliene DVD-plater inneholder. hva er forskjell mellom en dvd og en piratkopierte dvd, har de siste en annet lukt/kjemikali. Lenke til kommentar
tryll Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 [ironi]Så bra at hardware skriver sine egne artikler istede for å bare kopiere pressemeldinger fra andre steder [/ironi] Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Forskjellen mellom en piratkopiert og en lovlig er at brenne-CDer /DVDer inneholder noen kjemilkalier som man ikke trenger i "ekte"CDer siden disse er trykket opp med glassplater og ikke brent. Kjemilakliene er der for at det skal være mulig å brenne CDen/DVD'en og disse lukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå