Krølltangharry Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som kan si meg hvorfor det er så mye billigere å handle mobiler på nett enn i butikker?Og er det trygt? Har tenkt å kjøpe meg Siemens S55 og den billigste jeg har funnet på nett m/kamera uten abo. ligger på ca. 3100kr. Den billigste jeg har funnet i butikkene ligger på ca. 3700kr. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Butikker betaler for leie av butikken. I tillegg har de lager og kontorer. En webshop har en server, et lager og kontorer. Det blir litt billigere, mao kan de kjøre billigere priser. DrE ps, er ikke dette ganske så logisk da? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Ikke ansatte bak disk Ingen leie av lokaler Mindre markedsføring Enklere lagerdrift Mindre butikkareal Færre mellomledd Større kvanta Flere kunder Sentralisert you get the point.. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Og er det trygt? Hvis du handler hos seriøse aktører så... Lenke til kommentar
Krølltangharry Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Joa,men så mye billigere da! Og er det trygt? Har man de samme rettighetene på nettet som hvis man handler i en vanlig butikk? Hvor skal man levere telefonen hvis man må reparere den? Må bare være helt sikker på enkelte ting hvis jeg skal kjøpe på nettet! 8) Lenke til kommentar
pekle Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Joa,men så mye billigere da! Og er det trygt? Har man de samme rettighetene på nettet som hvis man handler i en vanlig butikk? Hvor skal man levere telefonen hvis man må reparere den?Må bare være helt sikker på enkelte ting hvis jeg skal kjøpe på nettet! 8) Trygt nok dersom du handlar med seriøse aktørar. Er det for billeg til å vere sant, så er det det.... Ja, du har i praksis same rettar som om du kjøpte i butikk. Men det er klart litt meir kronglete dersom det blir trøbbel. Om det blir feil, så må du sende den inn. Eg kjøpte telefon på Yatack, og måtte sende den inn like før jul, og det gjekk greit det. Sendte den da direkte til firmaet som skulle reparere. Tok vel to veker, inkludert postgang. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Artige var da jeg kjøpte min s55, da den kom ut i butikkene med kammera så slo guben inn 3.2k Skulle sett jeg glisa fra øre til øre. 8) Måtte bare fortelle Lenke til kommentar
Trio Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Sikkert ikke lett vå tro men på www.sense.no Er prisen 1499,-! Lenke til kommentar
chrise Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Men hvis du kjøper s55 til 1499,- må du også binde deg for 18 måneder! Foretrekker heller å betale litt mer og slippe å binde meg. Chrise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå