Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, hva med en konkurranse for de sære? Alle vet jo at jeg er kursivkunde hos NetCom, så temaet er naturlig nok NetCom: En gang i øvre paleozoikum fantes det personsøkere. Som NetCom-kunde kunne man selvsagt ringe til personsøker, men hva kostet det egentlig? I all den informasjonen jeg har lest og fått fra NetCom (og det er mye!) har jeg aldri sett noen prisopplysninger. Kriteriene for utpekelse av vinner er høyst subjektive, kreative svar teller like høyt som riktige svar, og jeg er i viss grad mottakelig for innspill fra frivole forumdeltakere. Og premien ER stor: en 1994-årgang Nokia 2110, gammel type med rund antenneknott, komplett med norskprodusert original lader og ekstra batteri. Matchvekt er over 200 gram! Den virker, forutsatt at du har et gammelt sim-kort. Ansatte i NetCom kan delta under tvil, under forutsetning av at bindingstiden min strykes. Move it! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Like mye som den vanlige oppstarprisen på en samtale? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 gratis, fordi netcom ikke engang selv visste hvilken pris de skulle ta. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det samme som det kostet å ringe til Telenor sitt nett? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg tipper like mye som det kostet å sende SMS på den tiden, altså rundt 1 kr. Siden det å ringe til personsøker og sende SMS var nesten det samme på den tiden, budskapet kom fram "Ring meg". Endret 31. juli 2009 av Anixion Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hadde selv personsøker på den tiden, men hva det kostet å "ringe" den, er jeg usikker på, men har en vag følelse av at det lå på rundt 4 kroner per "anrop"... Lenke til kommentar
K011 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 kreative svar teller like høyt som riktige svar det kostet ingenting for ingen brukte det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Takk for postinger! Jeg leter fortsatt etter noen i NetCom som kan være dommer, og kommer tilbake så snart jeg har funnet en. Tom Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det kostet oppstartsavgift, pluss at man betalte for det første påbegynte minuttet som om det var en vanlig samtale, fordi biper'n sa "takk, jeg har mottatt anropet ditt", og det dermed var opprettet en "samtale". Prisen ble jo ikke regnet i sekunder den gang. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror det kostet omtrent like mye som en sms. Ca 5 kroner Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har foretatt et hjernesøk og til tross for dårlig mappestruktur og dårlig søkemotor er jeg 97% sikker på at det kostet akkurat det samme som å ringe til mobil. Personsøkerne hadde "mobilnummer", var det ikke 96 de begynte på? og man la jo igjen en tallbeskjed når man ringte, var ikke bare "takk for oppkallet". Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 valgfri pris, det var veldig kjekt før i tiden. om man hadde masse penger mellom fingrene skrev man først inn beløpet man var villig å betale per min. samme gjeldte om man hadde lite penger å rutte med, da skrev man 0 før nummberet. gode gamle tider altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå