Gå til innhold

Løs skjerm, slark i skjermen. Dyrt å fikse?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en 3 år gammel dell latitude D820, som vel er mer enn god nok til at jeg ikke vil bytte den ut. Det eneste store minuset med den er at at skjermen har fått en en meget stor slark - altså at den er meget løs.

Den klapper sammen hvis den er for lang fremover mot tastaturet, og den går likeså andre veien om motsatt ende.

Det er sikkert snakk om en to - tre sentimeter slark.

Spørsmålet mitt er da, hva kan gjøres med dette, og til hvilken pris.

Kan det gjøres selv?

Hvor mye koster det å få noen til å gjøre det.?

på forånd takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vet ikke helt hvordan det er med din lattitude. Men tidligere versjoner har et deksel som man kan vippe opp. Det dekselet jeg prater om er det som power knappen "henger" på.

Vipper du opp det, vil du mest sansnylig finne 4 skruer 2 på hver side. Disse er nok løse på din dell. skru de til selv, og det koster deg nada.

lykke til

Lenke til kommentar
post-170748-1244530652_thumb.jpg Kanskje litt vrient å se. Men det skal være ett lite søkk der jeg satt pila ca. Men som sakt så har jeg ikke noen 820, så er mulig det er en annen måte å få opp det dekselet på.

jeg fikk vippet den opp, null stress i grunn, men det var ingen ting å skru på der.

Andre tips?

Lenke til kommentar
Jeg hadde et lignende problem med min Dell I6400 en gang og da viste det seg at skrue festene i skjermen var knekt så de klarte ikke å legge nok press på festet. Fikk da ny skjerm av Dell.

var det en ny pc da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...