Gjest Guest_luring_* Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 hei, har fått en slags sprikk eller ''hull'' i storefing knogen, d stikke litt ud någen plassar, å ein store grob neriønå. knogen e dobbelt så store som den på venstre hånnå. ska snart se på d hos lege, bare for å ver 100% sikker, någen såm har peiling ka d kan ver? någen så har sitt på d seie at eg har brista den sombare d.. Takke for svar på forhånd. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 For meg hørtes det ut som du nesten har slått knogbeinet ned i hånda. :S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Som følge av brudd på disse reglene har jeg stengt tråden. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 5. juni 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg