Robocoop Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 De to verste kanalene i Norge. Hører aldri noe annet der enn Phil Collins og 80-tallshelter. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hører noen på radio enda? Hvorfor det? Hørselsverna som jeg bruker på jobben har radio. Istedenfor å høre på dempet støy, så hører man på radio. P4 kommer klarest inn, så det er den kanalen jeg hører mest på. Orker jeg å høre på en dårlig (ikke-klar) radiokanal, altså P3, så gjør jeg det. Avhenger av hvor i lokalet jeg er. Hørselsvern med blåtann koster flere tusen kroner, og vi må kjøpe hørselsvern selv. Lenke til kommentar
investor Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Slik er det når staten skal bestemme hva folk skal høre på... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Norsk musikk generelt suger jo hardt, så når Radio Norges undersøkelser viser at ingen vil høre på det, hvorfor må de spille det? Hvorfor må oppskrytte pappagutter som Alexander Rybak få gratis spilletid og reklame? Eller kanskje tulleartister som Aha eller Röyksopp, som vi alle har hørt oss lei på for tiår siden skal spilles om og om igjen fordi staten krever det? Er faen ikke rart at radio nå til dags suger. Gogo NRK-Klassisk (veent litt, gjelder ikke den loven NRK Klassisk også?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå