kimare Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har sett denne? Hvordan er dette i forhold til filmene. Jeg ser at serien har 15 års grense noe også de første filmene hadde (noe de neppe hadde fått i dag), vi har 9-åring som vi har være "kjipe" med og holdt igjen Indiana Jones til tross for at flere av klassekameratene har sett filmene. Er det grunn til å vente med tv-serien også. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 TV serien er etter hva jeg mener å huske endel mildere m.t.p. blod og gørr enn kinofilmene, simpelthen fordi den er laget for TV. Det er vel episoder fra 1 verdenskrig i den også, så litt død og blod er det vel. (Men ikke på "rive hjertet utav brystkassen" måten som i Temple of Doom). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Den serien er snill. Kan være skummel, men så vidt eg husker såg eg den når eg var rundt 10 år. Og mine foreldre er konservative når det kommer til tv-titting. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Vi så første episode i kveld og det gikk greit. Riktignok var det en mumie som falt over Indy, samt en drept mann. Men jeg tror dette gikk fint. Forøvrig gjorde det inntrykk når han så at barn kunne bli solgt som slaver, og at de ikke ble pent behandlet. Jeg fikk minnet han på hvor godt vi har det i Norge, og er heldige som får gå på skole. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Høres fint ut. Bra at du/dere tydeligvis ser serien sammen med poden. Det er nok det tryggeste Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Young Indiana Jones er vel så vidt eg vet litt sånn "de snille vinner og det lønner seg å være ærlig" kind of serie. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Høres fint ut. Bra at du/dere tydeligvis ser serien sammen med poden. Det er nok det tryggeste Man forsøker å involvere seg, dessuten er det morsomt å gjøre noe sammen. Når man får jo barn bør vi jo satse på å gi dem en forhåpentligvis trygg platform videre i livet. Young Indiana Jones er vel så vidt eg vet litt sånn "de snille vinner og det lønner seg å være ærlig" kind of serie. Klassisk Indy det Og antakeligvis et godt utgangspunkt for å få en ok rettferdighets sans inn i gutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå