Mariofrans Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei Helvete! Var så dum å glemme å ta ut spillet når jeg leverte den på reperasjon idag hos elnor. Den skulle ikke bli sendt før i morgen videre for reperasjon. Hvordan kan jeg få tatt ut spillet igjen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Troppe opp på butikken ved åpningstid og forklare saken...? Kan ikke helt se noen andre forslag som er enklere..... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan du ikke ringe verkstedet og spørre om de kan ta ut spillet? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Troppe opp på butikken ved åpningstid og forklare saken...? Kan ikke helt se noen andre forslag som er enklere..... skole... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Kan du ikke ringe verkstedet og spørre om de kan ta ut spillet? SÅ da kan jeg ringe elnor i morgen og be dem ta ut spillet? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Gjør det Hvis de ikke har sendt den enda kan de ta den ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uansett så skal ikke verkstedet ødelegge spillet ditt, eventuelt glemme å gi deg det tilbake. Men det kommer vel kanskje an på hvorfor den skulle inn til rep. Dersom blu-rayspilleren var den ødelagte komponenten, kan jo risikoen for at de ikke sjekker den, være større. Men tviler på at du trenger å være bekymret. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Dette gikk fint hentet det etter skolen idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå