michael691 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har Movie Edit Pro. Skal lage gitar cover. Men det er rytme og lead gitar, så jeg må få med begge i 1 film. Hva heter den effekten? Kan jeg lage det i MEP? Det er sånn her jeg mener: Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du tenker vel på Bilde i Bilde, PIP kalles det også. Det er enkelt i Magix. Legg de to videosporene under hverandre, med det som skal være lite nederst. Sørg for at lyden er synkronisert. Så velger du "Image and size position", (Shift+D) på det nederste sporet, klikker av for "Object size/position". Nå kan du lage bildet passe stort med musa og plassere det der det passer. Etterpå ville jeg ta bort lyden på det lille bildet. Da må du "Ungroupe" lyd og bilde først. Lenke til kommentar
Exfernis Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Guide: hhttp://www.youtube.com/watch?v=-p4G0ZdvVeU Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takker og bukker folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå