StoreMyen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Om en god uke drar jeg og familien til USA på ferie. Da må vi selvsagt ha med litt musikk til bilturene og jeg ønsker litt hjelp til å sette opp dette "soundtracket". Texas, Luisiana og Florida skal besøkes, dermed passer det dårlig med "California Girls" og "New York". Jeg er like mye på jakt etter låter som gir følelsen av USA som låter som nevner geografiske steder. Jeg begynner selv og håper andre legger til litt. La Grange - ZZ Top American Woman - Lenny Kravitz Cotton Fields - Creedence Clearwater Revival Walking to New Orleans - Fats Domino Sam Endret 7. juni 2009 av SamBell Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje en bedre emnetittel hadde hjulpet deg? En som beskriver hva du er ute etter mer nøyaktig. Nå virker det som tråder handler om filmmusikk eller noe Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Tenkte litt i rettning "Soundtrack og our lives", men ettersom responsen var, mildt sagt, laber tar jeg ditt råd og endrer tittel. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Seasick steve har i allefall 2 album med bra bluesy musikk som etter min mening passer midt i blinken til en road trip. , en av låtene på det siste Old Crow Medicine Show albumet.Tom Petty vil kanskje passe? har også svært mye bra musikk til biltur Eagles kunne være et bra alternativ? Brad Paisley litt mer country enn de andre countryrock forslagene mine Kunne sikkert kommet med mye mer, men er litt usikker på hva du er på jakt etter.. Håper dette var til hjelp! Endret 7. juni 2009 av grovetussen Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Steppenwolf - Born to be wild Bruce Springsteen - Born in the USA Ellers mye mer av Bruce Springsteen. Kommer nok på mer senere. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.myspace.com/alamaailmanvasarat =) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bob Dylan - Highway 61 Revisited (åpenbart valg?) Dvoraks 9. symfoni Det meste av The Band Køntri: Alan Jackson - God Blessed Texas. Hvis humoren er riktig. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen andre en meg som har merket att alle sanger de sier New Orleans i er bra? Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det er synd å dra på roadtrip gjennom USA uten å høre på Skynyrds Freebird minst én gang Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Willie Nelson - City of New Orleans Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) "Turn the page" med Metallica ellers har "faith no more" en god del gode kjøresanger synes jeg Endret 13. juni 2009 av NorvegianDad Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En av låtene som låter mest som USA i min bok: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 we're the kids in america og rockin in the free world! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sweet Home Alabama, selvsagt! Ellers bør du revurdere California Girls med Beach Boys! Summer in the city og In the summertime kan jo brukes, som standard sommersanger altså. Ellers må selvsagt the Beach Boys' Surfin' USA være med! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Beach Boys - Surfin' USA og mange andre sanger av Beach Boys som jeg ikke kommer på nå. edit: blæh for sen =D Endret 13. juni 2009 av Masteral Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hoho, waaay too late, Masteral! Ellers kan forøvrig What a wonderful world med godeste Louis Armstrong sikkert slå an.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå