genser Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skal selge en Apple Iphone 3g, 8GB. Den er kjøpt i April og har ingen vesentlige skader eller riper. Kvittering, datakabel, headsett og lader følger med. Den er NetCom-låst. Hva er omtrentelig pris på slikt for tida? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 vet ikke hvor mye du kan få for den, men tror ikke det er mye siden det "snart" kommer ny iphone samt mange andre "iphone killers" (hater det ordet). Har selv samme telefonen og tenkt samme tanken, men kom frem til at det ikke var verdt det. (min er noe eldre da). Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg la den ut for 2500 kr og det har rent inn med bud. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) man får jo ny iphone 8Gb, låst til netcom for 990kr... Riktignok med abonnement i 12mnd, men den du selger er likevell låst i 9mnd til... Så hvordan tenker folk som legger inn bud.? Hvem skal betale for å få den låst opp.? Kan den brukes med flexitalk.? Are... Endret 7. juni 2009 av Tore Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg skjønner ikke helt hvordan du tenker. Man får den jo til 1 kr med abonnement også. Jeg selger min med lås, men selvfølgelig uten noen form for binding til noe abonnement. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 damn.. vist det virkelig er så mange idioter der ute så selger jeg min glatt for 2,5k. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hehe, du kan så si. Jeg synes uansett ikke 2500 kr er så gærn pris, jeg. Kjøper man fra NetCom får man totalpris på minimum 4300 kr. Kjøper man av meg er den noe brukt, men ca. 2 tusen kroner billigere. Uansett, markedet bestemmer prisen og markedet er villig til å gi 2500 kr. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan får du overført abbonemanget til kjøperen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Abonnementet beholder man selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå