sakke Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 this application has failed to start because MFC42.DLL was not found. Re-installing the application may fix this problem. >Ok Denne meldingen får jeg opp da jeg starter opp webcam og fruity loops(og i noen flere programmer/sammenhenger). Det er veldig irriterende fordi det er tydeligviss en viktig fil som trengs til forskjellige ting? Noen som har tips ? Her er et bilde av feilen i det jeg prøver og skru på webcammet på windows live messenger: Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har du prøvd å lastet ned filen, og lagt den inn på nytt? Evt kan du sjekke denne siden.. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Har du prøvd å lastet ned filen, og lagt den inn på nytt? Evt kan du sjekke denne siden.. takk for raskt svar:) fant en guide her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;129605 Men finner ikke den extract file knappen på min windows o.0 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hvordan windows bruker du? Du skal trykke start - kjør - skriv msconfig - da skal systemkonfigurasjon komme opp, trykk så på pakk ut fil og skriv c:\windows\system32\mfc42.dll Så følger du bare guiden resten av veien. Endret 4. juni 2009 av k1mzor Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Laster opp mfc42.dll fra min disk, som du kan prøve å legge inn. Filen laster du ned her og skal plaseres på: C:\WINDOWS\system32 Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Husk å "fjern blokkering" i Egenskaper til mfc42.dll,lett å glemme. Lenke til kommentar
sakke Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Laster opp mfc42.dll fra min disk, som du kan prøve å legge inn.Filen laster du ned her og skal plaseres på: C:\WINDOWS\system32 Tusen takk! det funket! hele filen var jo borte Husk å "fjern blokkering" i Egenskaper til mfc42.dll,lett å glemme. bra tips Hadde nok glemt det visst ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå