Gå til innhold

Problemer med videoavspilling i firefox og opera

Anbefalte innlegg

Hei!

Bruker for tiden siste utgave av firefox. Etter siste formatering så har jeg ikke fått til å streame filmer i verken firefox eller opera. Får bare opp en beskjed midt på skjermen som sier [no video], ikke noe verktøylinje for avspilleren eller noe som helst. Hele "filmboksen" er svart.

Hvorfor kan det være slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Bruker for tiden siste utgave av firefox. Etter siste formatering så har jeg ikke fått til å streame filmer i verken firefox eller opera. Får bare opp en beskjed midt på skjermen som sier [no video], ikke noe verktøylinje for avspilleren eller noe som helst. Hele "filmboksen" er svart.

Du mangler mest sannsynlig noen plugins. Er Java, Flash og Silverlight installert?

Lenke til kommentar
Hei!

Du mangler mest sannsynlig noen plugins. Er Java, Flash og Silverlight installert?

Ja, mener å tro at de er innstallert. Innstallerte Silverlight nå, har ikke hatt det før. Må kanskje restarte for at det skal fungere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...