Obi von Knobi Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det eneste jeg kan er intemediate AS2, hvor stor forskjell er det egentlig på det og C++? Går det i det hele tatt an å sammenlikne? Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg er ikke sikker på AS2, men kan si at det er mange likhetstrekk mellom AS3 og C++. Hadde litt C++ erfaring når jeg begynte med AS, og det hjalp ihvertfall betydelig. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ActionScript har langt mer til felles med Javascript enn med C++ Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det jeg prøver å si at overgangen er ikke noe tung. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fra C++ til actionscript er nok ikke noe problem nei, men andre veien er nok verre ^^ Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, eller som du sier i en annen post at det er teknikken som er vanskelig å lære seg i programmering og ikke språket. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja hehe. Du kjenner fort igjen at det er mye likt, men det er noen aspekter ved C++ som kan få en til å ville rive av seg hodet noen ganger. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for svar. Jeg tror jeg venter litt med C++, men før eller senere skal det læres. Du kan vel gjøre mye mer med C++ enn AS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå