Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er så møkka lei scripkiddies og virusspredere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det da vitterlig bare å installere en god brannvegg og et godt antivirusprogram med kontinuerlig overvåking av maskin og internett aktivitet (feks. BitDefender (min favoritt)), så sliper man den slags.

 

:)

 

Er da vitterlig bare å bytte ut Windows med et os som har innbygd brannmur og null behov for antivirus? Helt seriøst. For folk som ikke bruker plattformavhengige programmer som 3D studio max, PS etc er GNU/Linux et fullgodt alternativ.

Lenke til kommentar
Som nevnt - Fortell de som ikke klarer å beskytte Windows mot truslene utenfra at de bør bytte til Mac eller GNU/Linux. De får stort sett alle funksjonene de er vant til å ha, og vi slipper all "supporten" til fjern og nær fordi ting virker som det skal og virus & dritt er en saga blott. Sleng inn AdBlock Plus i Firefox i tillegg, så er man virkelig nær en revolusjon ;)

 

Hmmm.... Er det ikke slik at de fleste som skriver virus og lager F i utgangspunktet bruker Linux da? Hvis alle bruker Linux forsvinner problemet tror du? Tviler litt.... Da blir alle så glade for at Microsoft er borte at det liksom ikke er noen vits i å være drittsekk lenger?

 

Hmmm... ;)

 

Vel. GNU/Linux er en langt sikrere plattform enn -alt- MS noensinne har kvernet ut. Det er en debatt som er død for lenge siden. Det har bl.a. med strukturmessige forhold i OSet å gjøre, det har med en større variasjon å gjøre (i et heterogent miljø som GNU/Linux og andre UNIX-varianter, MacOS inkludert, er det langt mindre sjanse for spredning enn i et homogent miljø, altså Windowsland). Hva forskjellige linuxbrukere bruker maskinene sine til kan jeg ikke svare på, men svært mange bruker GNU/Linux i systemkritiske prosesser. Omtrent hele Hollywood, flere av verdens største børser, de fleste av verdens supercomputere, Google etc etc kjører Linux i bunnen av sine tjenester. Det sier litt om hvor pålitelig GNU/Linux er.

 

Det er spådd at den neste store trusselen mot den daglige bruker er nettleseren i seg selv, altså at ondsinnet programvare utnytter feil i selve nettleseren. Der ligger åpen kildekode-miljøet veldig langt foran de andre, da en transparent kode er mye enklere å etterprøve og lappe sammen enn lukket kode som IE og Opera består av. Heldigvis bygger Fx og Chrome på åpen kildekode.

 

Den teorien er kjent ja, og ikke så mye å stole på! Folk som ønsker å ødelegge for andre klarer det uansett utgangspunkt... Unasett hva slags sykkel du har blir den stjålet før eller siden den også!

 

Dette har med ren ødeleggelseslyst å gjøre og bekreftes ved at disse amøbene angriper den store hopen Windows brukere fremfor en liten gruppe Linux brukere hvor kanskje de beste vennene befinner seg.

 

At MacOS er lite berørt tyder også på dette. Hvis jeg bestemte meg for å bli en verdensberømt terrorist hadde jeg neppe sluppet min fantastiske bombe i et fotbad på Sykkulven hvis jeg kunne ha sprengt den i bassenget på Hilton i Sidney?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

Som nevnt - Fortell de som ikke klarer å beskytte Windows mot truslene utenfra at de bør bytte til Mac eller GNU/Linux. De får stort sett alle funksjonene de er vant til å ha, og vi slipper all "supporten" til fjern og nær fordi ting virker som det skal og virus & dritt er en saga blott. Sleng inn AdBlock Plus i Firefox i tillegg, så er man virkelig nær en revolusjon ;)

 

Hmmm.... Er det ikke slik at de fleste som skriver virus og lager F i utgangspunktet bruker Linux da? Hvis alle bruker Linux forsvinner problemet tror du? Tviler litt.... Da blir alle så glade for at Microsoft er borte at det liksom ikke er noen vits i å være drittsekk lenger?

 

Hmmm... ;)

 

Vel. GNU/Linux er en langt sikrere plattform enn -alt- MS noensinne har kvernet ut. Det er en debatt som er død for lenge siden. Det har bl.a. med strukturmessige forhold i OSet å gjøre, det har med en større variasjon å gjøre (i et heterogent miljø som GNU/Linux og andre UNIX-varianter, MacOS inkludert, er det langt mindre sjanse for spredning enn i et homogent miljø, altså Windowsland). Hva forskjellige linuxbrukere bruker maskinene sine til kan jeg ikke svare på, men svært mange bruker GNU/Linux i systemkritiske prosesser. Omtrent hele Hollywood, flere av verdens største børser, de fleste av verdens supercomputere, Google etc etc kjører Linux i bunnen av sine tjenester. Det sier litt om hvor pålitelig GNU/Linux er.

 

Det er spådd at den neste store trusselen mot den daglige bruker er nettleseren i seg selv, altså at ondsinnet programvare utnytter feil i selve nettleseren. Der ligger åpen kildekode-miljøet veldig langt foran de andre, da en transparent kode er mye enklere å etterprøve og lappe sammen enn lukket kode som IE og Opera består av. Heldigvis bygger Fx og Chrome på åpen kildekode.

 

Den teorien er kjent ja, og ikke så mye å stole på! Folk som ønsker å ødelegge for andre klarer det uansett utgangspunkt... Unasett hva slags sykkel du har blir den stjålet før eller siden den også!

 

Dette har med ren ødeleggelseslyst å gjøre og bekreftes ved at disse amøbene angriper den store hopen Windows brukere fremfor en liten gruppe Linux brukere hvor kanskje de beste vennene befinner seg.

 

At MacOS er lite berørt tyder også på dette. Hvis jeg bestemte meg for å bli en verdensberømt terrorist hadde jeg neppe sluppet min fantastiske bombe i et fotbad på Sykkulven hvis jeg kunne ha sprengt den i bassenget på Hilton i Sidney?

 

Nettopp det at GNU/Linux har en såpass liten brukerbase er jo derfor et stort pluss i dagens situasjon.

 

Microsofts monopol er unaturlig, og i en ideell verden hadde vi sett tre os med ca like stor markedsandel på rundt 30%, eller kanskje til og med fire os med en markedsandel på 20-30% på samtlige. Da hadde vi begynt å snakke om et virkelig heterogent miljø, og det å utvikle skadelig programvare som virkelig rammet verden ville blitt mye verre enn i dag, jf. Conficker.

 

Ser vi på GNU/Linux-miljøet spesifikt, har vi i dag Red Hat, SuSE, Debian og Gentoo som de fire grunnpillarene i miljøet.

 

På Red Hat-pillaren finner vi RHEL, CentOS og Fedora som tre distroer som er grunleggende like, men likevel litt forskjellige.

 

På SuSE-pillaren finner vi primært, så vidt meg bekjent, SLED og openSuSE.

 

Debian.. Her er det virkelig action. Forutenom Debian selv har vi jo det ikke helt ukjente Ubuntu, som igjen er opphavet til mange flere distroer av typen Linux Mint. Debian-pillaren har kanskje flest derivater av alle de jeg har nevnt.

 

Til slutt har vi jo alle übergeeks sin favoritt - Gentoo. Gentoo er mer en verktøykasse enn distro, og du kan bygge og sette sammen komponenter akkurat som du selv ønsker for å få til et mestmulig strømlinjeformet system til ditt bruk.

 

Jeg har bare så vidt berørt overflaten av hva GNU/Linux har å tilby. Android, Mandriva, PCLinuxOS, Slackware, Puppy, Yellow Dog.. Listen er ufattelig lang.

 

Å lage et virus som er i stand til å ramme alle mulige varianter av GNU/Linux er tilnærmet klin umulig. Kanskje kan du knekke Ubuntu, men det betyr ikke at du klarer å skade SuSE på noen som helst måte med den vesle kodesnutten din. Kanskje du rammer kernel 2.6.31, men kanskje 2.6.30 og .32 er immune? Dette er bare eksempler.

 

En annen fordel med GNU/Linux og åpen kildekode er at alle hull og bugs som oppdages blir sendt "upstream" til utviklerne som sitter på toppen, og disse vil da slippe ut en patch som fikser det nevnte hullet hos alle som benytter det programmet.

 

Jeg tror alle her skjønner hvor sykt vanskelig det ville vært å utvikle et virus á la Conficker til et heterogent miljø som det GNU/Linux kan tilby, og enda verre om de måtte ta hensyn til Windows, MacOS og BSD i tillegg!

 

Konkurranse er sunt, og i dette tilfellet en helt klar sikkerhetsmessig fordel i forhold til Windows-kaoset som regjerer i dag.

 

For å skyve OS-diskusjonen til siden og snakke om det moralske i alt dette, så er naturen innrettet slik at dersom du ikke sørger for å passe på deg selv og dine ting, så VIL noen stjele eller skade deg eller tingene dine. I dyreriket er det sånn, og blant oss mennesker er det sånn.

 

De kriminelle som utvikler malware er ikke lenger smålubne guttunger med colabunn-briller og et brennende hat mot sine medmennesker, men det er rett og slett folk som ser sitt snitt til å tjene penger på andres dumskap. Det er lurendreieri, det er kvakkslaveri, det er kriminelt og uglesett av de fleste, men for mange av disse utviklerne ligger det mye mer penger i å skrive noen skadelige kodesnutter enn å ta seg en ærlig jobb i hjemlandet litt. Tenk deg så digg: Du skriver en genial kodesnutt som du sender ut på nettet, og så kan du etterhvert bare se at pengene triller inn på konto. Eller du tar deg saftig betalt for å hoste "usynlige" botnet som brukerne kan bruke til hva de vil. Money for "nothing"!

 

Det eneste vi "snille datanerder" kan gjøre er å prøve å få våre nærmeste til å skjønne viktigheten av å oppdatere OSet og AV/I-sec-programvaren daglig og ha en god brannmur. Jeg har valgt å ta veien om GNU/Linux til de som vil ha hjelp. Jeg installerer det for dem, gir dem en gjennomgang av hva som er kjekt å vite, hjelper dem kanskje med å endre litt på utseendet til systemet (mer Windowsaktig, OSX-aktig ol.) og stiller meg disponibel til å hjelpe til senere om det skulle være noe. Blant annet har jeg gjort dette for min mor. Før, da hun hadde Windows, måtte jeg bruke en dag på å rydde opp i Windows-installasjonen hennes hver gang jeg var hjemme, og jeg fikk titt og ofte telefoner med spørsmål om det ene og det andre. Etter at hun fikk Ubuntu inn på maskinen har telefonene stoppet helt, og det eneste jeg trenger å gjøre med maskinen hennes er å bruke den når jeg føler for det.

 

At flere brukere ser på alternativer til Windows er bare bra for oss alle. Det er tross alt mange, mange år til GNU/Linux er i nærheten av å ha tilsvarende markedsandel som OSX, og vi ser jo hvor mange virus det er der.. Men for mange er det også riktig å beholde Windows, kanskje særlig med tanke på programmer de bruker eller rett og slett motvillighet til å lære noe nytt. Disse bør også fortelles flere ganger om viktigheten av å ha et sikkert system.

 

Dersom "vi nerder" tar tak og kjører "opplæring" på alle vi kjenner kan vi nok tette noen hull.. Men vi strekker nok dessverre aldri helt til, og den malware-karusellen windowsbrukere befinner seg på vil nok neppe slakke av på farten eller stoppe opp i overskuelig fremtid..

Endret av Filthpig
Lenke til kommentar

Må i køya selv jeg, så ta det når du får tid! :)

 

Dette er ikke ment som en ny debatt omkring Linux og Windows, men drittsekker mot vanlige folk.... Den store hopen klarer å spasere gjennom Oslo en fredagsnatt uten å måtte dra frem en kniv for at helgen skal bli velykket!

 

At saken er tapt i forhold til stjålne sykler, gjennomsnittlig antall aksepterte voldtekter, innbrudd osv. må vi bare innse... Det å bytte vaktselskap kommer ikke til å hjelpe uansett! ;)

 

Det er dette som skjer på internett også, og det spiller absolutt ingen rolle hvilket OS du bruker! Det er folk der ute som bare ønsker å lage jævelskap og det gjør de uansatt hvilken hattemann som står utenfor døren din og passer på deg!

 

Det jeg lurer på er om vi... Altså de av oss som driver med IT, også må gi tapt fordi vi er for late og/eller dumme til å stå i mot dritten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette har med ren ødeleggelseslyst å gjøre og bekreftes ved at disse amøbene angriper den store hopen Windows brukere fremfor en liten gruppe Linux brukere hvor kanskje de beste vennene befinner seg.

 

At MacOS er lite berørt tyder også på dette. Hvis jeg bestemte meg for å bli en verdensberømt terrorist hadde jeg neppe sluppet min fantastiske bombe i et fotbad på Sykkulven hvis jeg kunne ha sprengt den i bassenget på Hilton i Sidney?

Grunnen til at Unix-baserte systemer er mindre berørt er beskrevet i tidligere poster. Det er bygget opp på en annen måte.

 

Og det er nok ikke ødeleggelseslyst som er hovedproblemet. Problemet er at det er lukrativt å drive på med dette. De største organiserte undergrunns-"firmaene" tjener gjerne 15.000 kroner om dagen ved salg av epost-adresser, utleie av botnet, tjenester, etc.

 

Og som sagt tidligere: Alt som behøves er opplæring: Ha et oppdatert og pålitelig antivirusprogram, ha på automatisk oppdatering av Windows, og ikke gå inn på suspekte sider (Dette kan mange antivirusprogrammer beskytte deg mot nå også).

Lenke til kommentar

Problemet med MS og malware/virus er at det kreves en viss sunn fornuft for å unngå fellene.

Har man f.eks oppdaterte patcher og brannmur pluss en OK antivirus som scanner alt som kommer inn aktivt, så er man ganske trygg. I tillegg så må en unngå å laste ned programvare fra alle useriøse kilder inklusive bittorrent mm.

 

Men det er mange utspekulerte jævler så man kan aldri føle seg 100% trygg.

 

Det er selvsagt også en annen side av det med slik programvare, og det er at man kan bli tryggere fordi man aktivt må forsvare seg mot inntrengere. Man kan jo sammenligne det med kroppens antivirus som behøver trening for å kjenne igjen skurkene senere ;)

Lenke til kommentar

Husk at det eneste problemet er ikke Windows men også at flere av protokollene som TCP/IP systemet er bygd på er utdaterte og åpne for utnyttelse av eventuelle "hackere" - da spiller det ingen rolle om du bruker Linux eller Windows.

 

Igjen har jo Windows Vista mange av sikkerhetsmekanismene man finner i Linux slik at for at de fleste virus skal ta effekt må virkelig brukeren selv gå aktivt inn for at et destruktivt virus skal kjøres (Mao ignorere alle advarsler og godkjenne tilgang ) - om brukeren gjør det samme i Linux vil jo problemet fremdeles være der.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

det jeg er mest lei av er alle de som kommenterer i tråder om virus/antivirus og datasikkerhet at det er BARE å installere linux eller osx.

 

hovedgrunnen til at det ikke finns virus for linux og mac er at brukerbasen er alt for liten og de som faktisk lager virusene og faenskapen på nett sitter på linuxmaskiner og det blir litt som å framstille tåregass uten gassmaske.

 

denne tendensen holder på å snu seg da, det blir fler og fler mac og linuxbrukere takket være netbooksene og ikke minst at apple har blitt et motemerke. og såvidt jeg vet så finns det virus til OSX også nå.

 

om tendensen fortsetter slik den gjør nå er dere nok ikke mye sikre der dere sitter og beskytter dere med et stort lysende eple eller en pingvin!

Lenke til kommentar

Men man kan ikke bare utelukkende skylde på at Linux og OSX er lite attraktivt som årsaken til at disse har mindre virus enn Windows. Linux og OSX er heller ikke utprøvd for hull og svakheter i samme grad som Windows. For alt vi vet er kanskje Linux det minst sikre alternativet, eller det aller mest sikre alternativet. Hvem vet før begge systemene er testet på like premisser?

Men jeg tror at størrelsen på brukerbasen til de ulike systemene absolutt er et poeng.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Husk at det eneste problemet er ikke Windows men også at flere av protokollene som TCP/IP systemet er bygd på er utdaterte og åpne for utnyttelse av eventuelle "hackere" - da spiller det ingen rolle om du bruker Linux eller Windows.

 

Igjen har jo Windows Vista mange av sikkerhetsmekanismene man finner i Linux slik at for at de fleste virus skal ta effekt må virkelig brukeren selv gå aktivt inn for at et destruktivt virus skal kjøres (Mao ignorere alle advarsler og godkjenne tilgang ) - om brukeren gjør det samme i Linux vil jo fremdeles være der.

 

Joda, men de fleste GNU/Linux-distroer tilbyr all ferdigpakket programvare gjennom egne pakkebrønner som kun inneholder godkjente pakker. Det skal mye til for at skadelig programvare havner i disse pakkebrønnene, og dersom en security breach blir oppdaget og patchet vil alle brukere få oppdateringen med en gang.

 

Det eneste programmet jeg kan huske å ha installert utenfor pakkebrønnen er egentlig kun Opera som er av betydning. Jeg har dog lagt til andre pakkebrønner, men kun pakkebrønner som har GPG-nøkkel.

 

Sjansen for at en GNU/Linux-bruker "tilfeldigvis" godtar kjøring av et godt krydret program er derfor mye mindre enn hos en Windows-bruker, rett og slett fordi det ikke er naturlig å installere noe som helst utenfor pakkebrønnene.

Lenke til kommentar
det jeg er mest lei av er alle de som kommenterer i tråder om virus/antivirus og datasikkerhet at det er BARE å installere linux eller osx.

 

hovedgrunnen til at det ikke finns virus for linux og mac er at brukerbasen er alt for liten og de som faktisk lager virusene og faenskapen på nett sitter på linuxmaskiner og det blir litt som å framstille tåregass uten gassmaske.

 

denne tendensen holder på å snu seg da, det blir fler og fler mac og linuxbrukere takket være netbooksene og ikke minst at apple har blitt et motemerke. og såvidt jeg vet så finns det virus til OSX også nå.

 

om tendensen fortsetter slik den gjør nå er dere nok ikke mye sikre der dere sitter og beskytter dere med et stort lysende eple eller en pingvin!

 

les post #24

Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen Linux-ekspert men jeg har fått sett hva en "vanlig" pc bruker kan finne på på Windows maskiner. Om brukeren selv har omtrent null kunnskap om hva han holder på med og elsker å eksperimentere ser det ut til at det er ingen grenser for hva som kan skje. Har tilogmed sett at brukere som egentlig er helt nybegynnere på data har greid å aktivere funksjoner i Windows jeg aldri visste eksisterte.

 

Er uansett lenge siden jeg har sett noen Vista brukere med virus på maskinen sin og jeg synes fremdeles svakheten i flere av de daglige TCP/IP protokollene er et større problem.

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar

Ikke for å spore av tråden helt her, men er det noen som har fått denne kjekke mailen?:

 

Emne: Use this patch immediately !‏

Fra: Microsoft ([email protected])

1 vedlegg

patch.exe (6,8 kB),

 

Dear friend , use this Internet Explorer patch now!There are dangerous virus in the Internet now!More than 500.000 already infected!

 

Yep håper virkelig dere har husket å oppdatere Internet Explorer! Heldigvis var jeg rask å installere oppdateringen og den inkluderte tilogmed mange morsomme nye funksjoner!

Så som dere ser er Microsoft blitt så hjelpsomme at de har begynt å sende ut sikkerhetsoppdateringene sine på mail. Kan da ikke fatte at dere synes Windows er usikkert nå lengre ;)

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
Haha, liker "patch.exe" PÅ 6,8 Kb. :p

 

EDIT: Men hvordan får det til slik at det ser ut til at de sender fra en genuin microsoft-addresse?

 

Er ikke så vanskelig --- finnes jo mange guider til hvordan du kan feks telnette inn på en postserver og dermed skrive en beskjed og selv velge hvilken addresse det skal se ut som avsenderen har.

Lenke til kommentar

Eller denne jeg opplevde på Steam Friends for noen dager siden. Det tyder på at personen som sendte meg det, har gått på svindelen, noe som gjør at jeg lurer på om han fortjente det. ^^ Siden inneholder ikke virus så vidt jeg vet, men er en falsk login-side til et såkalt "privat Steam-community", som selvsagt er løgn, og det de gjør er å ber om brukernavn og passord, så de kan stjele steam-kontoen din.

 

post-103104-1244160484_thumb.jpg

 

Hehe, vil også legge ved denne. Jeg har ikke sett den før, men den var visst en klassiker. Morsom var den i det minste. :)

 

 

 

br0kenrabbit says:

hi

 

Greg_ValveOLS says:

good evening

 

br0kenrabbit says:

What's ip?

 

br0kenrabbit says:

up?

 

Greg_ValveOLS says:

my name is greg a member of the valve online Support team

 

br0kenrabbit says:

On MSN?

 

Greg_ValveOLS says:

yes :)

 

br0kenrabbit says:

Why?

 

Greg_ValveOLS says:

we logged multiple ips from your account and ned to verifi your information

 

br0kenrabbit says:

My information?

 

Greg_ValveOLS says:

we believe someone may have stolen your account mmmm you havent shared youre account infomation with anyone have you?

 

br0kenrabbit says:

No. I don't even have it written down.

 

Greg_ValveOLS says:

hmmm maybe a keylogger on you r PC then maybe you need a format?

 

br0kenrabbit says:

Well...

 

Greg_ValveOLS says:

if you can verify your account information to me i can insure that only your ip have access to it Its a new security feature were trying because this happens so muchlogin names and passwords aint safe anymroe You know. L:)

 

br0kenrabbit says:

Well

 

Greg_ValveOLS says:

dont worry this connect it secure

 

br0kenrabbit says:

Can I be honest with you, Greg?

 

Greg_ValveOLS says:

k

 

br0kenrabbit says:

Look, I don't know how you go this MSN account name, don't really care, either.

 

br0kenrabbit says:

Unlike you, I DO work for Valve. Trace my ip and you'll see.

 

Greg_ValveOLS says:

huh?

 

Greg_ValveOLS says:

bs

 

br0kenrabbit says:

Trace it.

 

Greg_ValveOLS says:

how

 

br0kenrabbit says:

Start/run/cmd type Tracert and then my IP address and hit enter.

 

Greg_ValveOLS says:

oh k

 

br0kenrabbit says:

As an employee, I know that Valve employees will NEVER contact users over MSN. I also know a valve employee will NEVER ask a user for his/her username and password.

 

br0kenrabbit says:

I'm putting a temporary hold on your Steam account.

 

Greg_ValveOLS says:

why?

 

br0kenrabbit says:

Have you read the ToS?

 

Greg_ValveOLS says:

Tod?

 

Greg_ValveOLS says:

tos

 

br0kenrabbit says:

terms of service

 

Greg_ValveOLS says:

were?

 

br0kenrabbit says:

Greg, this is a serious infraction against the Tos. You are at risk of losing your account.

 

Greg_ValveOLS says:

why

 

br0kenrabbit says:

I just told you why

 

Greg_ValveOLS says:

:(

 

br0kenrabbit says:

I need some information from you if you want me to unlock you account. I'm going to write you up but I will only suspend you account for three days, since this is your first infraction, okay?

 

Greg_ValveOLS says:

k

 

br0kenrabbit says:

First, what is the name the account is registered to. Not the user name, the persons real name who created the account. This is for verification purposes.

 

Greg_ValveOLS says:

xxxxx xxxxxxx

 

br0kenrabbit says:

Is this you?

 

Greg_ValveOLS says:

ya

 

br0kenrabbit says:

Are you the only user of this account?

 

Greg_ValveOLS says:

ya

 

br0kenrabbit says:

Okay, and what is the username

 

Greg_ValveOLS says:

xxxxxxxx

 

br0kenrabbit says:

Okay.

 

br0kenrabbit says:

I see you have purchased a few of our games, thank you. :)

 

Greg_ValveOLS says:

some. dude

 

Greg_ValveOLS says:

m

 

br0kenrabbit says:

Do you always log on from the same IP?

 

Greg_ValveOLS says:

ya

 

br0kenrabbit says:

And who is your internet providers, your ISP?

 

Greg_ValveOLS says:

xxxxxxx

 

br0kenrabbit says:

Thank you. One moment, please, let me verify this information.

 

Greg_ValveOLS says:

am i gonna be bale to play 2nite?

 

br0kenrabbit says:

What is your city of residence?

 

br0kenrabbit says:

That depends on if you cooperate. You're doing fine so far.

 

Greg_ValveOLS says:

xxxxxx

 

br0kenrabbit says:

Illinios?

 

Greg_ValveOLS says:

yes

 

br0kenrabbit says:

Okay. And what is the password associated with this account?

 

Greg_ValveOLS says:

xxxxxxx

 

br0kenrabbit says:

Okay. Do not try to log into steam. If you are connected now you need to log off.

 

Greg_ValveOLS says:

why

 

br0kenrabbit says:

So I can update your account.

 

Greg_ValveOLS says:

can I play 2 nite

 

Greg_ValveOLS says:

clan fight

 

Greg_ValveOLS says:

wont win without me heh

 

br0kenrabbit says:

Heh. You'll have to wait a few minutes. Are you logged off?

 

Greg_ValveOLS says:

ya

 

br0kenrabbit says:

Okay. Give me just a moment.

 

br0kenrabbit says:

Try to log in now.

 

Greg_ValveOLS says:

k

 

Greg_ValveOLS says:

It says login failed wtf wtf!!@?

 

br0kenrabbit says:

Greg

 

Greg_ValveOLS says:

did u ban me???????????>WHY

 

br0kenrabbit says:

Greg

 

Greg_ValveOLS says:

what

 

br0kenrabbit says:

Valve will never ask for your username and password.

 

Greg_ValveOLS says:

what????

 

br0kenrabbit says:

I don't work for Valve dude, but you just got pwnt.

 

Greg_ValveOLS says:

omg dude wtf why?

 

br0kenrabbit says:

Why were you trying to steal my account?

 

Greg_ValveOLS says:

i wanst

 

br0kenrabbit says:

Then why were you asking for my information?

 

Greg_ValveOLS says:

i was just making a joke but not cerious honest dude just give

my acount back pllllleeease i'm only 13 and save d up for like a year to buy it

 

br0kenrabbit says:

Greg

 

Greg_ValveOLS says:

dude pleas

 

Greg_ValveOLS says:

what

 

br0kenrabbit says:

Go mow some yards, bitch.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...