Gjest Undrene:D Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, det har seg slik at jeg er 16 år og bestevenn med en jente på 14. Vi har kjent hverandre siden mars ca., så det har gått fort frem. Jenta kaller meg bestevenn og jeg likeså. Jeg lurer bare egentlig bare på hva det innebærer å være bestevenn med en jente xD? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Å være bestevenn med en jente innebærer vel nøyaktig det samme som å være bestevenn med en gutt. Er jo så klart andre problemstillinger du kan møte som mensen, kjærester ol. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bestevenn med jente er ganske koslig egentlig. Du kan ha mye nærmere kontakt med jente-bestevennene dine enn gutte bestevennene dine, og for en som liker kropps kontakt, er dette gull værd. En jentebestevenn kan også gi det synspunkter, og hjelpe deg med ting guttene bare kan drømme om. Bare pøs på! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jentebestevenn er det beste. Jeg er bestevenn med ei jente, vi kan snakke om alt. Hvis jeg f.eks har problemer med det motsatte kjønn, er det null problem for meg å gå til henne for råd\trøst hvis det går skeis etc, og motsatt. Kan ikke snakke om mye av det med guttevennene mine føler jeg. Så for all del, ikke gi slipp hvis du først har fått ei jentebestevenn, er få ting som er bedre enn det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_BEST_* Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Er også bestevenn me en jente! som poster ovenfor har helt rett! men myyyyye shopping!! ;( kunn den ulemben! det e faen mæ bikbok vær JÆVLA dag!!! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Innebærer vel ikke noe spessielt, det er jo litt annerledes og en finner kanskje på endel andre ting enn når man er med gutta. Som andre her påpeker kan man snakke om det meste, jeg synes de er lettere å åpne seg for og stole på. Dessuten så treffer du jo mange av hennes venninner også, og det er jo ikke så dumt det heller. I noen tilfeller kan det bety sex og kos også, men det kommer veldig ann på personene og hvordan vennskapet er. Lenge siden jeg sluttet å bruke ordet bestevenn, men jeg har noen gode venninner som kanskje går under denne definisjonen. Du må huske at det ikke bare er positive sider, er ikke alltid like kult når hun vil ha deg med i butikken for å kjøpe en ny jakke og hun må igjennom 4 forskjellige kjøpesentere før hun klarer å bestemme seg for at hun ikke ville ha noen ny jakke alikevel. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "Jeg lurer bare egentlig bare på hva det innebærer å være bestevenn med en jente xD?" Det betyr enten at du tøffel, homofil eller at du bare oppfører deg sånn, eller så betyr det bare at du er god venn med en jente. The choice is yours. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "Jeg lurer bare egentlig bare på hva det innebærer å være bestevenn med en jente xD?" Det betyr enten at du tøffel, homofil eller at du bare oppfører deg sånn, eller så betyr det bare at du er god venn med en jente. The choice is yours. +1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er også bestevenn me en jente! som poster ovenfor har helt rett! men myyyyye shopping!! ;( kunn den ulemben! det e faen mæ bikbok vær JÆVLA dag!!! Hahha, snakk om å treffe spikereren på hodet ^^ Kjenner meg sååå igjen Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hva innebærer det å være bestevenn med en jente? det innebærer at du må høre på kjedelig kvinnfolk prat om totalt uinteressante emner. selvfølgelig svært individuelt da. kan hende man deler interesser Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Jeg minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt tråden som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Endret 13. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg