TST Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Nå som GameCube-en endelig har fått støtte for online-spilling, virker det noe paradoksalt at Nintendo ikke kan skilte med noen andre onlinespill enn det noe utdaterte Phantasy Star Online. Phantasy Star Online er et spennende spill, men for oss som kan se litt objektivt på saken, er det ærlig talt lite å skryte av. http://www.gamer.no/omtaler/phantasy_star_online/ Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 "Endelig er Gamecube online", ehh det var jo isåfall den som var først ute da... menmen, fin anmeldelse, selvom jeg syntes spillet er bedre enn anmelderen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 "Endelig er Gamecube online", ehh det var jo isåfall den som var først ute da... menmen, fin anmeldelse, selvom jeg syntes spillet er bedre enn anmelderen. Vel, nei. Jeg snakker ikke bare om Norge, egentlig. PS2 og Xbox har vært online ganske mye lengre enn GameCube. Takk forresten. Jeg vet at mange elsker dette spillet, men for meg var det bare vanskelig å like det. Tror ikke folk skal se så nøye på karakterene, men heller det som fortelles i omtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg