Gå til innhold

Elendig kundebehandling av Netshop.no

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en Roccat Kone for noen tid siden, jeg fikk den i posten, installerte drivere o.l, musa funka ikke. Dvs, akslerasjonen på musa fungerer ikke slik den skal, den greier ikke henge med på en rask bevegelse.

Så, jeg søkte rundt, spurte folk og prøvde alle mulige instillinger. Nåja, det hjalp ikke. Så tenkte jeg, at det kanskje fortsatt var min feil.

Så var jeg på lan hos en kompis som hadde skaffet seg samme, den funka fjell.

Jeg tenkte at jeg skulle prøve min også, så jeg plugga den i pcn hans, configuerte den helt identisk, men nei. Den funka ikke slik den skulle. Prøvde fram og tilbake, for å forsikre oss at vi hadde gjort det riktig, uten hell.

Ringte Netshop, fikk beskjed om at det var jeg som ikke hadde stilt den inn riktig, selv om jeg holdt ett foredrag på mange minutter om min effort, fikk bare beskjed om å lese litt på nettet, så skulle det nok hjelpe.

Vel, prøvde litt til, noen dager, noen timer, fikk til og med prøvd en annen Kone på min pc, akkuratt samme musematte, instillinger, you name it!

Men, min Kone var den som ikke funka slik den skulle.

Så jeg sendte den inn, og fikk den tilbake 11 dager senere, samme problemet.

De sa det at den fungerte, og at det var instillingene som gjorde at musa oppførte seg slik. Nå er jeg veldig sensetiv når det gjelder gaming, har drevet med det i mangfoldige år, men jeg mener at når mamma greier å se problemet, bare ved å sitte foran pcn i noen minutter, så burde netshop greie det samme. Iafall etter en så detaljert beskrivelse fra min side.

Så, her er jeg, lurer på om jeg skal recorde eller hva jeg skal gjøre, for å bevise feilen. Er jo ikke så lett å bevise når det kommer til sånne ting...

Synes det er synd at netshop.no har håndtert saken slik, jeg betalte noen ekstra spenn fordi netshop tilsynelatende så ut som en nettbutikk med god kundeservice, for så å trygt konstantere at jeg har gjort bedre valg før....

Neste gang du skal kjøpe noe, ikke bruk netshop.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet en del fra netshop.no, og har vel egentlig bare godt å si om butikken og servicen.

Hvorvidt du bare skulle benyttet deg av angreretten er jo en annen sak. Det pleier som regel å være en bedre løsning dersom produktet ikke "er" som forventet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Liker netshop og bruker dem ofte, men kundeservicen deres har en gjennomsnittsIQ som er lavere enn fartsgrensa i et boligstrøk. Tror du kan gi opp å få dem til å skjønne noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...