pOOf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Nå har det seg slik at PC'en min med Vista ikke vil starte. Har prøvd ulike repareringsmetoder som kommer opp. Bl.a gjennoppretting til et tidligere tidspunkt, oppstart i sikkerhetsmodus. Vet at jeg kan gjennopprette hele greiene, men jeg hadde håpet jeg kunne fikse dette uten og miste filene mine som ligger på C: disken. Har noen et råd til meg? Endret 4. juni 2009 av poof Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En mulighet er en Linux live-CD og en USB disk. http://lifehacker.com/software/disk-recove...t-cd-192982.php Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 jeg hadde også det at jeg manglet en fil for å starte opp. da instalerte jeg bare xp på D: og da kunne jeg ta ut eller legge inn filer. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) En mulighet er en Linux live-CD og en USB disk.http://lifehacker.com/software/disk-recove...t-cd-192982.php Skal jeg innstallere det på C: eller D: disken? EDIT: Lurt og lese først TUSEN takk! Endret 4. juni 2009 av poof Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ... da instalerte jeg bare xp på D: ... Veldig dårlig løsning, lager bare andre problemer. Men, når man ikke vet om bedre løsninger ... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Et tillegsspørmål her. I Knoppix viser ikke mapper eller filer med ÆØÅ i. De ligger heller ikke som skjulte filer. Finnes det noen måte og få frem disse på? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 ... da instalerte jeg bare xp på D: ... Veldig dårlig løsning, lager bare andre problemer. Men, når man ikke vet om bedre løsninger ... Kanskje det var dårlig løsning men det funket iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå