Gå til innhold

BK: Jente med søt kjole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder bildet så var det ekstremt uvanlig, tror ikke jeg har sett noe lignende før!

Det kan være et sunt tegn — på at du ikke bruker for mye tid på nettet.

 

Vannkjole er gjort bl.a. i reklamesammenheng før. Det er ganske rått — spesielt på film. Giesele Bundchen ser forøvrig fremragende ut i slik kjole.

 

Da skulle du ha nok info til å finne mer inspirasjon, og helt sikkert en tutorial eller to.

Lenke til kommentar
Når det gjelder bildet så var det ekstremt uvanlig, tror ikke jeg har sett noe lignende før!

Det kan være et sunt tegn — på at du ikke bruker for mye tid på nettet.

 

Vannkjole er gjort bl.a. i reklamesammenheng før. Det er ganske rått — spesielt på film. Giesele Bundchen ser forøvrig fremragende ut i slik kjole.

 

Da skulle du ha nok info til å finne mer inspirasjon, og helt sikkert en tutorial eller to.

 

den videoen hadde jeg ikke sett før.. konge :)

Lenke til kommentar

Veldig spennende, gjennomført og fint bilde. Det er bare to bittesmå detaljer jeg ville pirket på - i toppen av "kjolen".

Jeg ville endret litt i toppen av kjolen under hånden hennes - lagt kjolen bittelitt høyere, i alle fall så det ser ut som om den går bak hånden hennes. Det gjør at Det er også noen litt for lyse reflekser i vannet som går utover høyrearmen hennes oppe ved skulderen - det ser ut som om det kommer lys fra baksiden av vannet. Her skulle vannet vært mørkere og i skygge av armen hennes. Disse to smådetaljene gjør at toppen av kjolen ser litt ut som om den svever over henne, i stedet for å sitte på henne som et plagg.

Men - dette er småpirk fra en noob som neppe ville fått til en så fet effekt selv - bildet er kjempefett! :D

Lenke til kommentar

Måtte jo innom,og liker som vanlig det jeg ser,så kan de som har peiling komme med råd om belysning og teknikker.

Bra Adobe-jobb,stilig kjole. :wow:

Ser bakgrunnen jeg og,og det er vel det eneste jeg kunne satt fingeren på.

Men kreativiteten trekker veldig opp,og med den modellen kan vel kreativiteten trigges godt tenker jeg.Ikke syns jeg hun ser så usikker ut heller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...