Gå til innhold

BK: Jente med søt kjole


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfekt! Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til dama til bursdagen hennes! :D

 

Fett bilde! Men hva er de lysfeltene i bakgrunnen? Ser litt merkelige ut.

 

Et annet spørsmål: Hvor kommer lyset på undersiden av armene fra? Du har ett lys som kommer høyt fra venstresiden hennes, ikke sant? Men det andre lyset skjønner jeg ikke hvor kommer fra. Er det et lite lys bak ryggen hennes? Sorry at jeg er nysgjerrig. Er ganske nybegynner på lyssetting så synes det er kult å prøve å skjønne andres. Spess når det funker så bra.

Lenke til kommentar

Den der er ikke ekte? :wow:

 

Krysser fingra for at den er det. Da har jeg den definitive fasiten på hva dama får neste gang det blir gavetid.

 

Uansett, eh, kritikk. Det er ikke lett å gi kritikk på noe som er så langt over ens eget nivå, så jeg tror jeg får sove på det. Kommer tilbake når jeg har kommet meg over sjokket over hvor tøft det bildet var. :D

Lenke til kommentar

Kjolen ser absolutt ut som vann i bevegelse! Trodde helt ærlig at dette var et bilde av en lettkledd kvinne, med en kjole som var limt-inn i etterkant. Et motiv er bra oppsatt når det er ekte, men ser manipulert ut.

 

Eneste jeg stusset litt på er ansiktsuttrykket i forhold til posituren. Utover at jenta ser konsentrert ut, ser hun også litt nervøs ut. En jente som står i denne posituren, i denne flotte kjolen, forventer man nesten stråler selvtillitt ut av. Så det er noe som ikke stemmer helt mellom ansiktsuttrykk og kroppsspråk. Jeg tenker altså at hun poserer, og ikke danser.

 

Men for all del, denne detaljen trekker ikke bildet ned noe nevneverdig! Kanskje bare jeg som ser dette?

Lenke til kommentar
Kjolen var jo søt den, selv om den nok er "lagt på" i ettertid.

Synes kanskje at lyset på undersidene av armene ikke blir helt riktig, blir for utbrent og dominerende. Ellers så er det jo som vanlig nok et flott bilde fra deg.

 

lagt på i ettertid, vet ikke om noen andre muligheter for å lage til noe slikt. Men hvis du gjør det så skjør på :) learning is living ;)

Lenke til kommentar
Hva heter den kjolen? Kjøpt på cubus sa du? (hehe fin presang til min bedre halvdel)!

Den produseres nok av et velkjent merke kalt Adobe.

 

Angående bildet: jeg liker ideen og forsåvidt også utførelsen av kjolen, men som andre har nevnt, merkelig positur, og forstyrrende bakgrunn. Kanskje den ville gjort seg bedre i mer naturlige omgivelser (altså utenfor studio)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...