gnaling94 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har et aldri så lite musikkprosjekt på skolen gående. Jeg trenger en sang som indirekte, eller direkte, handler om mobbing. Kan godt være en sang med litt futt i, som for eks. metal eller noe lignende, men det kan også være noe rolig. Alle forslag er satt pris på. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Litt vanskelig, dette. De eneste jeg kommer på er et par låter fra The Exies: og . Ingen av dem handler om mobbing, da, men om ikke i samme gaten, så er de i hvert fall i samme nabolaget. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Pearl Jam - Jeremy Inger Lise Rypdal - Fru Johnsen Korn - Thoughtless Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for forslagene. Tror nok jeg går for Dear Enemy av The Exies Kanskje jeg kan legge ut en link er etter at filmen er ferdig :- ) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "En spennende dag for Josefine" - Benny Borg Lenke til kommentar
Bachelorette Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 The Readings - Wanda's song synger om en jente som ble mobbet, så tok hun selvmord. trist tekst :/ sann historie også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå