Kveldsro Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jobber du i Buskerud fylket? Men hvilken PCer kjøper dere inn da, og hvor tilbys Macbooc pro 13''? Jeg kan ihvertfall svare på 2 av 3 spørsmål: Alle får HP'en som beskrevet i førstepost i denne tråden. Unntaket er de som går på media. De vil få en Macbook. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Korrekt det jobra1, skolene som har Medie & Kommunikasjon tilbyr elevene ved den linja MB Pro 13". De øvrige elevene får tilbydt HP Compaq 6735b. Jeg er IKT-Lærling på en VGS i Buskerud. Buskerud Fylkeskommune er arbeidsgiveren min. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ok, takk for hjelpen. Kanskje de vil tilby dell studio 14z her? Jeg kan jo håpe! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ville nok vært penger og spare for alle parter om alle fylkene kjøpte inn felles, men er jo norge så alle på si tue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå