Lucho Gonzalez Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) prøver å trygg fjerne ipoden via itunes men går ikke, går heller ikke via Min Datamaskin, jeg har lukket alle programmene og opdaterer men går ikke ann, det står bare det samme ( kan ikke stoppe genetisk enhet fordi den er i bruk) og det står på ipoden , Tilkoblet mat ut før frakobling, har vært koblet til i 3 timer Endret 8. juni 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
jscottyman Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Min gamle iPod Nano 8GB gen. 4 hang seg opp noen ganger. Det som funket var å la den lades ut, for så å lade den opp igjen. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Prøv gjenopprett på iTunes Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det skjer med min ipod med jevne mellomrom. Ingenting annet enn la den utlades helt for og så lade den opp igjen hjelper. Dette er en en slags bug når du enten kobler ipoden av pc uten å velge sikker fjerning, eller når du trykker for fort eller for mange knapper samtidig. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Prøv gjenopprett på iTunes ja, man jeg sier at det er låst, du får ikke koblet den til pc, den reagerer på ingenting Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Akkurat det jeg sa. Ingenting fungerer før batteriet er tomt og du har ladet den opp på ny igjen. Det er jo derfor vi elsker Apple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå